همشهری آنلاین: هزینه فیلم سینمایی ایرلندی بیشتر از پیش‌بینی شده و به نظر می‌رسد گران‌ترین پروژه کارنامه مارتین اسکورسیزی شود.

فیلم سینمایی ایرلندی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اينديپندنت، بيست و پنجمين فيلم كارگردان نامدار آمريكايي سال 2016 كليد خورد و حقوق پخش آن در بازار جشنواره كن فروخته شد. همان‌جا بود كه شبكه نتفليكس حق پخش «ايرلندي» را به ارزش 105 ميليون دلار از آن خود كرد. اين مبلغ براي فيلمي كه قرار بود با بودجه 125 ميليون دلاري توليد شود، بسيار زياد به نظر مي‌رسيد اما نام اسكورسيزي و حضور ستاره‌هايي چون رابرت دنيرو و ال پاچينو ريخت و پاش مديران نتفليكس را توجيه مي‌كرد.

حالا خبر مي‌رسد مارتي 50 ميليون دلار بيش از برآوردهاي اوليه براي «ايرلندي» هزينه كرده تا فرآيند توليد گران‌ترين فيلم خود را به پايان برساند. ضمن اينكه پيش از اين طولاني‌ترين روند فيلمبرداري كارنامه اسكورسيزي با 105 روز در اختيار «هوگو» بود كه اين ركورد هم شكست و «ايرلندي» يك روز بيش از آن مقابل دوربين بود. حالا فيلم آخر كارگردان برنده اسكار گران‌ترين و طولاني‌ترين فيلم اوست.

گفته مي‌شود يكي از دلايل افزايش عجيب هزينه توليد «ايرلندي» مربوط به بخش‌هاي توليد تصاوير ديجيتالي است. در اين صحنه‌ها دنيروي 74 ساله بايد شبيه يك جوان 30 به نظر برسد و داستان آن هم در سال 1959 مي‌گذرد. هنوز اسكورسيزي يا مديران نتفليكس درباره گزارش‌هاي مربوط به افزايش سرسام‌آور هزينه توليد اظهار نظر نكرده‌اند.

جو پشي، هاروي كايتل، ري رومانو، بابي كاناويل، جك هوستن و استفن گراهام ديگر بازيگران درام جنايي «ايرلندي» هستند كه ماجراي آن با ربوده شدن فردي به نام جيمي هوفا در 30 ژوييه 1975 آغاز مي‌شود. اين نخستين همكاري اسكورسيزي با پاچينو (ستاره «پدرخوانده») و دهمين كار مشترك او با دنيرو است. «ايرلندي» سال 2019 اكران مي‌شود.

کد خبر 400910

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha