جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مناطق شرق و جنوب کشور شاهد باران و وزش باد خواهند بود اما شهروندان پایتخت وزش باد و هوای نیمه ابری را تجربه خواهند کرد.

احد وظیفه، مدير كل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي، در گفت‌وگو با ایسنا، با بيان اين خبر كه تا پایان امروز (جمعه 25 اسفند) اکثر مناطق نیمه غربی بارش باران و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد، گفت: از بعد از ظهر شنبه بارش در نیمه غربی پایان یافته و علاوه بر نواحی مرکزی به تدریج برای شمال شرق، شرق و تا حدودی جنوب کشور نیز بارش و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وي یکشنبه نیز تمرکز بارش‌ها در نیمه شرقی کشور بوده و گاهی با وزش باد شدید همراه است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: در اوایل روز شنبه نواحی غربی دریای خزر مواج خواهد بود و تا پایان روز سراسر دریا مواج و طوفانی می‌شود. همچنین برای غرب خلیج فارس از جمعه تا اواسط روز شنبه افزایش ابر، وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود. همچنین در روزهای جمعه و شنبه احتمال وقوع گرد و خاک در استان خوزستان وجود دارد.

وظیفه درباره وضعيت هواي پايتخت گفت: تهران اوایل شب با کاهش ابر و گاهی وزش باد شدید همراه است. کمترین میزان دما 11 و بیشترین میزان دما فردا 16 درجه است. در روز یکشنبه نیز آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود. کمترین میزان دما پنج درجه و بیشترین میزان آن 18 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 401002

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha