همشهری آنلاین: آوا دوورنی که این روزها «چین و چروک در زمان» را روی پرده سینماها دارد، برای ساختن فیلمی بر اساس شخصیت‌های دی‌سی کامیکس با مدیران برادران وارنر/تایم وارنر به توافق رسید.

آوا دوورنی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از فوربس، فيلمساز 45 ساله كاليفرنيايي با «چين و چروك در زمان» نخستين زن رنگين‌پوست تاريخ سينما لقب گرفت كه روي صندلي پروژه‌اي با هزينه بيش از 100 ميليون دلار مي‌نشيند. حالا و در شرايطي كه «چين و چروك در زمان» در شش روز 42 ميليون دلار فروخته، به نظر مي‌رسد بخت به خالق «سلما» رو كرده و دوورني قرار است «خدايان جديد» را با الهام از شخصيت‌هاي مخلوق جك كربي در 1971 بسازد.

«خدايان جديد» داستان سياره‌هاي دوقلوي نيوجنسيس و آپوكاليپس را روايت مي‌كند كه اولي نماد صلح و آرامش است و دومي نماد هرج و مرج و بحران. پس از آنكه «ليگ عدالت» از دي‌سي فيلمز سال گذشته 230 ميليون دلار در آمريكاي شمالي و 660 ميليون دلار در دنيا فروخت، انتظار نمي‌رفت به اين زودي‌ها پروژه‌اي ديگر از دنياي كاميكس وارد مرحله توليد شود. آن هم در حالي كه «آكوامن» و دنباله «زن شگفت‌انگيز» از اين مجموعه به ترتيب در آخرين روزهاي 2018 و 2019 روي پرده مي‌روند.

در هر حال و در شرايطي كه پديده‌اي مثل گاي ريچي از يك شكست بسيار بد يعني «كينگ آرتور» به پروژه‌اي مثل «علاءالدين» كوچ مي‌كند، حضور يك زن رنگين‌پوست با كارنامه نسبتا موفق روي صندلي كارگرداني «خدايان جديد» چندان عجيب نيست. دوورني پيش از اين بسياري از مرزها را براي فيلمسازان رنگين‌پوست و زن شكسته و حالا بايد به مديران استوديو وارنر نشان بدهد از پس پروژه‌هاي بزرگ‌تر از «چين و چروك در زمان» هم برمي‌آيد.

کد خبر 401025

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha