همشهری آنلاین: پرونده شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی مردان با برگزاری هفته یازدهم (پایانی) بسته شد.

Takewondo Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های هفته دهم و یازدهم (پایانی) از دور برگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندوي مردان، «جام خلیج فارس»، یادواره شهدای تکواندوي مدافع حرم، روز پنجشنبه 24 اسفند برگزار و تیم‌های برتر این دوره از مسابقات مشخص و معرفی شدند.

تیم شهرداری ورامین با کسب 18 برد، 2 باخت و 54 امتیاز توانست برای چهارمین مرتبه بر سکوی قهرمانی قرار بگیرد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی که شانس قهرمانی را داشت، در مهم‌ترین دیدار خود در این روز برابر پاس قوامین به تساوی رضایت داد و با کسب 17 برد، 2 باخت، یک تساوی و 53 امتیاز به کاپ نایب قهرمانی رسید و لوازم خانگی کن نیز با 15 برد، 2 تساوی، 3 باخت و 47 امتیاز بر سکوی سومی ایستاد.

تیم‌های پاس قوامین، یاسین پیشروي قم، پالایش نفت آبادان، کلینیک بهبد کرج، لوازم ورزشی کوروش، هیات تکواندوي شمال ‎شرق، ملوان نداجا و تعاونی انقلاب شهریار به ترتیب در رده‌هاي چهارم تا یازدهم قرار گرفتند.

در پایان این رقابت‌ها پیام خانلرخانی از تیم شهرداری ورامین به عنوان بهترین سرمربی جام خلیج فارس معرفی شد، حمیدرضا صدری از تیم پاس قوامین عنوان فنی‌ترین بازیکن را به دست آورد، احمد اخلاقی از استان سمنان به عنوان برترین داور و کیومرث چگینی از تیم لوازم خانگی کن عنوان بهترین سرپرست را کسب کردند.

همچنین کاپ اخلاق به تیم تعاونی انقلاب شهریار تعلق گرفت.

 

کد خبر 401052

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha