همشهری آنلاین: بایرن مونیخ و بارسلونا در آخرین دیدارهای برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانستند با پیروزی بر رقیبان خود، بلیت حضور در دور بعد را بگیرند. پیش از آن نیز سویا و رم صعود خود را قطعی کرده بودند.

Messi

شامگاه سه‌شنبه (۱۳ مارس / ۲۲ اسفند) دو دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشگا‌ه‌های اروپا برگزار شد.

آ اس رم با پیروزی یک بر صفر مقابل شاختار دونتسک به انتظار طولانی خود پایان داد و پس از ۱۰ سال بار دیگر در جمع هشت تیم برتر اروپا قرار گرفت. اف ث سویا از اسپانیا نیز توانست با پیروزی ۲ بر یک در زمین منچستر یونایتد، حریف انگلیسی خود را از گردونه رقابت‌ها حذف کند.

شامگاه چهارشنبه (۱۴ مارس / ۲۵ اسفند) نيز پیکارهای مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشگا‌های اروپا با برگزاری دو دیدار پایان یافت.

بایرن مونیخ با پیروزی در زمین بشیکتاش استانبول و بارسلونا با پیروزی خانگی مقابل چلسی به جمع هشت تیم برتر این فصل پیوستند.


تیم صاحب‌نام بایرن مونیخ که تنها نماینده‌ کنونی آلمان در این مسابقات است، در دیدار برگشت مهمان بشیکتاش استانبول از ترکیه بود. مونیخی‌ها که در دیدار رفت ۵ بر صفر حریف را درهم کوبیده بودند، در دیدار برگشت نیز قدرت‌نمایی کرده و با نتیجه ۳ بر یک از سد حریف خود گذشتند.


یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ با این موفقیت به رکوردی تازه دست یافت، چرا که تیمش اکنون ۱۱ بار پیاپی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است.

دیگر تیم موفق رقابت‌های شامگاه چهارشنبه تیم اف ث بارسلونا از اسپانیا بود که در حضور بیش از ۹۷ هزار تماشاگر توانست مهمان انگلیسی خود، چلسی را در بازی برگشت با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.

چلسی در این دیدار در مجموع کوشید که حریفی برابر برای بارسلونا باشد، اما در استفاده از موقعیت‌ها ضعیف عمل کرد و نتوانست هیچ‌یک از حملات خود را به گل بدل کند.

بارسلونا در مقابل موفق شد با تکیه بر تجربه و هوشیاری خود سه بار دروازه تیم مهمان را باز کند. لیونل مسی با زدن دو گل و ساختن یک گل از چهره‌های درخشان این دیدار بود.

 

کد خبر 401054

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha