همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تبیین ارزش های دفاع مقدس و حماسه های آفریده شده توسط شهدا و رزمندگان به نسل امروزی از برکات راهیان نور است.

راهیان نور

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس محمد حسنی جمعه شب در آیین جشنواره راهیان نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، تقویت و ترویج فرهنگ، ایثار و شهادت را ضروری خواند و گفت:همانگونه که حضور موثر در دفاع مقدس یک تکلیف ملی بود در ارتباط با راهیان نور همان وظیفه و تکلیف وجود دارد.

وی با بیان اینکه برنامه های راهیان نور برکات فردی و اجتماعی دارد گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست چرا که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان مظهر حقیقی و اقتدار ملی است.

حجت الاسلام حسنی افزود: ما موظف هستیم نام شهیدان را زنده تر کنیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سال به سال و نسل به نسل گسترش دهیم تا انقلاب ما زنده تر و پویاتر مسیر خود را ادامه دهد.

وی در ادامه گفت: اگر کربلای حسینی نبود اسلام و شیعه نبود و اگر شهیدان دفاع مقدس نبودند از ایران اسلامی خبری نبود بنا بر این شهدای دفاع مقدس عزت، استقلال و شرف ملی و سروری جهانی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه برکات راهیان نور کمتر از اهمیت دفاع مقدس نیست، گفت: امروز انگیزه هایی از سوی دشمنان این ملت وجود دارد و آن به فراموشی سپردن دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران مقابله با توطئه های دشمن را از دیگر برکات راهیان نور عنوان کرد و گفت: فراموش سازی دفاع مقدس از سوی کسانی که منافع نامشروع دارند از توطئه های دشمنان است.

وی آشناسازی نسل امروزی با زوایای پنهان و آشکار دفاع مقدس را از برکات راهیان نور خواند و گفت: دشمن امروز برای اینکه انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود پول های کلان خرج می کند.

به گزارش ایرنا آیین جشنواره راهیان نور با حضور فرماندهان قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی و کاروان های راهیان نور برگزار شد.

کد خبر 401101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha