همشهری آنلاین: رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز فرصت مجدد دو روزه برای ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات آزمون ph.d رشته‌های علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش ايسنا، دکتر محمدحسین پورکاظمی از ایجاد فرصت مجدد برای ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته‌‌های علوم پزشکی خبر داد و گفت: داوطلبانی که به هر دلیلی از ثبت‌‌نام در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی جا مانده‌اند، می‌توانند طی در روزهاي ۲۶ و ۲۷ اسفند نسبت به ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: ثبت‌‌نام و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir صورت می‌گیرد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به ثبت‌نام ۸ هزار و ۶۰۰ نفر در آزمون ph.d سال ۹۷ گفت: ثبت‌نام آزمون و ارسال مدارک به صورت اینترنتی بود و چهارم اسفند ماه ۹۶ این فرصت به پایان رسید.

وی افزود: مدارک مورد پذیرش برای شرکت در ۶۱ رشته امتحانی گروه علوم پایه پزشکی، ۱۲ رشته امتحانی دکتری تخصصی داروسازی و ۲ رشته دکتری تخصصی دندانپزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.

پورکاظمی خاطرنشان کرد: آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال ۹۷ گروه پزشکی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار می‌شود.

کد خبر 401114

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha