همشهری آنلاین: در اولین هفته کاری بورس تهران در سال ۱۳۹۷ با کاهش ارزش پول ملی نسبت به دلار، شاخص کل ۶۴۹ واحد رشد کرد. در این هفته با توجه به تعطیلات نوروز بازار سرمایه شاهد معاملات کمتری بود.

Exchange

به گزارش ایسنا، در پایان معاملات هفته منتهی به نهم فروردین ماه ۱۳۹۷، شاخص کل با ۶۴۹ واحد افزایش نسبت به هفته قبل به رقم ۹۶ هزار و ۹۳۹ واحد رسید.

همچنین شاخص بازار اول با ۴۳۷ واحد افزایش تا رقم ۶۸ هزار و ۵۵۸ واحد افزایش یافت و شاخص بازار دوم با ۳۰۱۸ واحد افزایش عدد ۲۱۷ هزار و ۳۵۵ واحد را تجربه کرد. به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۶۳۷ درصد و ۱.۴۱ درصد افزایش نسبت به هفته قبل مواجه شد.

در چهار روز کاری این هفته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۵۳۸۳ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۸۴.۴ درصد کاهش یافته است.

در ضمن تعداد ۲۵۶۵ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از ۱۷۱ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۸۷ درصد کاهش و دو درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۵۳ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۵۳۷ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب با ۶۴ درصد و ۶۳ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.

کد خبر 401601

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha