همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی گفت: مسافران بازگشت خود را به روزهای دیگر موکول کنند تا با مشکل ترافیکی مواجه نشوند.

ترافیک سنگین

به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری در این باره افزود: با توجه به اینکه برخی محورهای پرتردد مانند مرزن‌آباد یا آب اسک در محورهای چالوس و هراز از ساعت 15:00 امروز یکطرفه خواهند شد، مردم عزیز توجه داشته باشند زمان بازگشت خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که دچار مشکل نشوند و توصیه می‌کنیم روز دیگری به غیر از امروز را برای بازگشت انتخاب کنند.

ايرنا در خبر ديگري به نقل از رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز آورده است كه در سیزدهمین روز از تعطیلات نوروزی، حجم ترافیک در آزاد راه کرج - تهران سنگین گزارش شده است.

علی بابازاده با اعلام اينكه حجم ترافیک در این آزاد راه از میدان استاندارد تا پل کلاک سنگین است، گفت: در دیگر آزاد راه‌های استان اکنون مشکل خاصی وجود ندارد، اظهار کرد: در جاده آتشگاه به عنوان منطقه تفرجگاهی، تراکم بار ترافیکی سنگین گزارش شده است. 

بابازاده گفت: با هدف روان‌سازی بار ترافیکی و بازرسی حوادث احتمالی، روز دوشنبه 13 فروردین 33 گروه گشت پلیس راه البرز در مناطق تفرجگاهی مستقر شدند.

وی ادامه داد: این تیم‌های گشتی در مناطقی چون جاده آتشگاه، کردان و برغان با توجه به بار نیمه سنگین ترافیک این مناطق مستقر شده‌اند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

کد خبر 401790

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha