همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه مشکل کمبود بازیکن دارد، گفت: برای صعود به مرحله بعدی باید حداکثر امتیازات را جمع آوری کنیم

ارطغرول ساغلام

به گزارش خبرگزاری مهر، ارطغرول ساغلام در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی عربستان در جمع خبرنگاران گفت: من تمامی بازی‌هایی که در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا انجام داده بودیم را به‌طور کامل بررسی کردم. به نظرم ما ۴ بازی خوب در این رقابت‌ها انجام دادیم ولی امتیازات کافی را که سزاوار بودیم کسب نکردیم.

سرمربی تراکتورسازی افزود: ما فقط ۲ بازی دیگر پیش روی داریم که حداکثر ۶ امتیاز از این ۲ بازی می‌توانیم کسب کنیم. باید در هر ۲ بازی پیروز شویم و ۶ امتیاز را به خودمان اختصاص دهیم.

وی درباره شناختش از حریف عربستانی گفت: شناخت خوبی از این تیم داریم. آن‌ها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و فردا مقابل تیم قدرتمندی قرار می‌گیریم.

ساغلام تأکید کرد: ما در نخستین بازی مقابل الاهلی عملکرد خوبی داشتیم و به نظرم باید در این مسابقه به پیروزی می‌رسیدیم. فردا هم بازی سختی با آن‌ها داریم. گروه ما کیفیت بالایی دارد و تیم‌های خوبی در این گروه حضور دارند و ما امیدواریم به پیروزی برسیم.

وی درباره شرایط تیمش در لیگ برتر ایران تصریح کرد: در لیگ ایران ما شرایط سختی داشتیم و با کمبود بازیکن مواجه هستیم و بازیکنان باکیفیت زیادی در اختیار نداریم.

کد خبر 401800

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha