همشهری آنلاین: بایرن مونیخ با پیروزی پرگل در مقابل دورتموند، یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر شد. پیروزی شالکه بر فرایبورگ، تنها قهرمانی زودهنگام بایرن را به تعویق انداخت. هوفن‌هایم و آر بی لایپزیگ نیز از پیروزمندان این هفته بودند.

Bundesliga
  • بایرن مونیخ ۶ - دورتموند صفر

در یک بازی تماشایی، بایرن مونیخ توانست در خانه خود با ۶ گل بوروسیا دورتموند را در هم کوبد. مونیخی‌ها تنها در نیمه‌ اول ۵ گل به ثمر رساندند. روبرت لواندوفسکی ۳ گل به تیم سابقش زد. گل‌های دیگر توسط ریبری، خامس و مولر زده شدند.

  • اشتوتگارت یک - هامبورگ یک

اشتوتگارت در زمین خود نتوانست هامبورگ را شکست دهد و به تساوی یک بر یک تن داد. هامبورگ به‌رغم كسب یک امتیاز از این بازی، هم‌چنان در قعر جدول باقی ماند.

  • بایر لورکوزن صفر - آگسبورگ صفر

بایر لورکوزن که در این فصل می‌کوشد در میان تیم‌های برتر بوندس‌لیگا جایی در مسابقات اروپایی برای خود تضمین کند، نتوانست از سد آگسبورگ بگذرد. با این تساوی بدون گل، بایر لورکوزن در مقام پنجم و آگسبوگ در مقام نهم جدول قرار گرفتند.

  • هانوفر ۲ - آر بی لایپزیگ ۳

آر بی لایپزیگ در خانه هانوفر به ۳ امتیاز مهم دست یافت. گل اول لایپزیگ را امیل فورسبرگ به ثمر رساند. لایپزیگ خود را به مقام چهارم جدول رساند تا شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

  • شالکه ۲- فرایبورگ صفر

شالکه در خانه خود با دو گل فرایبورگ را شکست داد. با این پیروزی شالکه فاصله خود را با بایرن مونیح کم کرد. شالکه در حال حاضر در مقام دوم قرار دارد. هر دو گل شالکه در نیمه دوم بازی به ثمر رسیدند. فرایبورگ با این باخت به رده چهاردهم جدول سقوط کرد.

گل اول شالکه از نقطه پنالتی توسط دانیل کالیجوری به ثمر رسید. شالکه صرف‌نظر از نتیجه دیگر بازی‌های این هفته، با ۵۲ امتیاز جایگاه دومی خود را در جدول مستحکم کرد.

  • هوفن‌هایم ۶- اف‌ ث کلن صفر

هوفن‌هایم در خانه خود در یک بازی تماشایی و پرگل، ۶ بار دروازه کلن را گشود. کلن با این شکست سنگین نتوانست موقعیت خود را در پایین جدول بهبود بخشد و هنوز یکی از دو نامزد سقوط به دسته دوم بوندس‌لیگا محسوب می‌شود.

  • هرتا برلین صفر - وولسبورگ صفر

هرتا در خانه خود نتوانست بر وولسبورگ غلبه کند و به یک تساوی بدون گل رضایت داد. گرگ‌های وولسبورگ به‌رغم کسب یک امتیاز هنوز در رده پانزدهم جدول هستند و سقوط به دسته دوم هم‌چنان برای این تیم محتمل است.

  • ماینتس صفر - مونشن گلادباخ صفر

تیم ماینتس که می‌کوشد خود را از سقوط به دسته دوم نجات دهد، در بیست و هشتمین روز مسابقات بوندس‌لیگا نتوانست مهمان خود، مونشن گلادباخ را شکست دهد و هم‌چنان در رده ۱۶ جدول باقی ماند. یک امتیاز برای گلادباخی‌ها نیز فایده چندانی نداشت و موقعیت این تیم را در میانه جدول تغییری نداد.

  • برمن ۲ - اینتراخت فرانکفورت یک

برمن در خانه‌ خود ۳ امتیاز مهم کسب کرد و با شکست فرانکفورت، رویاهای این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آتی را نقش بر آب کرد. اشتباه دروازه‌بان فرانکفورت در مهار توپ پس از یک شوت ساده، دلیل اصلی این شکست بود.

 

کد خبر 401862

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha