همشهری آنلاین: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: ۷ هزار میلیارد تومان در سال ۹۷ بودجه مستقیم برای فقرزدایی داریم.

به گزارش ایسنا، علي ربیعی در بیست و چهارمین سفر استانی خود در دولت تدبیر و امید كه به استان ايلام صورت گرفته است، دو اولویت کاری دولت در سال 97 را فقرزدایی و توسعه اشتغال به صورت توامان اعلام كرد و گفت: در ذیل افزایش رفاه و کاهش فقر، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و کاهش آنها را تعریف می‌کنیم.

وي افزود: یکی از برنامه‌ها برای فقرزدایی و مقابله با فقر مطلق شناسایی و بازگرداندن کودکان بازمانده از تحصیل است که خوشبختانه همه آنها به نام شناسایی شده‌اند که باید آنها را به مدرسه بازگردانیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه دیگر در این زمینه را مسکن خانواده‌های دارای دو معلول به بالا ذکر و اضافه کرد: این کار یک کار مشترک است که در اواخر سال گذشته یارانه تسهیلات آن با موافقت دکتر نوبخت فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال 7 هزار میلیارد تومان بودجه مستقیم برای فقرزدایی داریم، گفت: این رقم منهای طرح تحول سلامت است که در سال 96 عدد بزرگ 40 هزار میلیارد تومان برای آن اختصاص یافت.

کد خبر 402098

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha