همشهری آنلاین: استقلال در دیداری پرگل با نتیجه ۴ بر یک از سد سیاه‌جامگان عبور کرد و موقتا به رده دوم جدول رده‌بندی رسید.

فوتبال

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال و سیاه‌جامگان از ساعت ۱۸:۵۵ در ورزشگاه آزادی برگزار شد.  این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به سود استقلال به پایان رسید. در این دیدار فرشید اسماعیلی (۵۱ و ۸۴) و علی قربانی (۶۸ و ۷۶) برای استقلال و حمید علی عسکری (۷۹) برای سیاه‌جامگان گل‌زنی کردند. با این برد استقلال ۴۷ امتیازی شد تا پیش از برگزاری دیدار ذوب‌آهن به رده دوم جدول رده‌بندی برسد. سیاه‌جامگان هم با ۱۵ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده‌بندی باقی ماند.

دقیقه ۱۰: ارسال بلند بازیکنان سیاه‌جامگان به پشت مدافعان استقلال به زامهران بازیکن تیم مشهدی رسید تا او در موقعیت خوبی مقابل دروازه استقلال قرار بگیرد اما ضربه او را حسین حسینی به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۱۳: توپ در شلوغی محوطه جریمه با سرور جپارف رسید اما ضربه جپارف با اختلاف از کنار دروازه سیاه‌جامگان به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: توپ روی یک رفت و برگشت در کناره زمین به روزبه چشمی رسید. چشمی بلافاصله این توپ را به داخل محوطه جریمه سیاه‌جامگان ارسال کرد که مدافع سیاه‌جامگان در حالی که قصد دور کردن توپ را داشت اما ضربه سرش به سمت دروازه خودی رفت. البته او خوش شانس بود و ضربه سرش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: داریوش شجاعیان از پشت محوطه جریمه سیاه‌جامگان پاس خوبی را برای جابر انصاری فرستاد تا مهاجم تیمش را در موقعیت خوب گل‌زنی قرار دهد. انصاری هم با چرخشی خوب خودش را مقابل دروازه سیاه‌جامگان قرار داد اما ضربه اش از کنار دروازه سیاه‌جامگان به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: جابر انصاری در داخل محوطه جریمه سیاه‌جامگان صاحب توپ شد اما ضربه‌اش راهی به دروازه‌ حریف پیدا نکرد و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱ (گل): روی یک حرکت ترکیبی توسط بازیکنان استقلال توپ در جناح راست به پژمان منتظری رسید که او یک ضرب این توپ را بصورت زمینی به محوطه جریمه سیاه‌جامگان ارسال کرد. این توپ با گذشتن از تمامی بازیکنان به فرشید اسماعیلی رسید تا این بازیکن دروازه خالی سیاه‌جامگان را باز کند.

دقیقه ۵۲: پیام ملکیان با نفوذ از جناح راست با حسینی در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما نتوانست مقابل دروازه‌بان استقلال کاری از پیش ببرد و ضربه او توسط حسینی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۶۸ (گل): ارسال دقیق امید ابراهیمی از پشت محوطه جریمه به علی قربانی رسید که او با یک ضربه سر این توپ را وارد دروازه سیاه‌جامگان کرد.

دقیقه ۷۶ (گل): علی قربانی در موقعیتی که مدافع سیاه‌جامگان صاحب توپ بود از اشتباه این بازیکن استفاده کرد تا با دروازه‌بان حریف تک به تک شود. او توانست دروازه‌بان را هم از پیش رو بردارد تا دروازه‌ خالی سیاه‌جامگان را باز کند.

دقیقه ۷۹ (گل): حمید علی عسکری در پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و بلافاصله یک ضربه سرکش را راهی دروازه آبی‌پوشان پایتخت کرد که حتی شیرجه حسینی هم نتوانست مانع از ورود آن به دروازه استقلال شود.

دقیقه ۸۴ (گل): امید ابراهیمی دوباره در پشت محوطه جریمه سیاه‌جامگان صاحب توپ شد و این بار هم ارسال دقیقی به داخل محوطه جریمه این تیم داشت. این توپ این بار به فرشید اسماعیلی رسید تا او با ضربه سر دروازه سیاه‌جامگان را باز کند.

کد خبر 402118

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha