همشهری آنلاین: هشتمین و آخرین فصل سریال پربیننده و محبوب «بازی تاج و تخت» سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO پخش و پرونده آن با نمایش شش قسمت نهایی برای همیشه بسته می‌شود.

بازی تاح و تخت

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از سي‌نت، هنوز راهي زياد تا فرارسيدن زمستان باقي است اما براي هواداران «بازي تاج و تخت» شايد اين انتظار براي ديدار دوباره با قهرمانان داستان كشنده‌تر از هميشه باشد. فصل هفتم اوت گذشته با پخش هفت قسمت به پايان رسيد و حتي خبر انتشار كتاب تازه جورج آر.آر. مارتين هم نتوانست آبي بر آتش دوستداران سريالي باشد كه جزو محبوب‌ترين و پربيننده‌ترين سريال‌هاي تاريخ تلويزيون است.

مديران شبكه HBO اعلام كردند فصل هشتم بي‌ترديد پايان ماجراهاي «بازي تاج و تخت» خواهد بود و در شش قسمت سرنوشت قهرمانان و شخصيت‌هاي آن را روايت مي‌كند. هر چند اين شش قسمت بسيار پر و پيمان‌تر از گذشته است و هر كدام آنها زماني به اندازه يك فيلم سينمايي خواهند داشت. ديويد بنيوف، دي.بي. وايس، ديويد ناتر و ميگوئل ساپوچنيك روي صندلي كارگرداني مي‌نشينند و برايان كاگمن و ديويد هيل به آنها در نوشتن فيلمنامه كمك مي‌كنند.

از آنجا كه هيچ كتابي تازه از مارتين از سال 2011 منتشر نشده، شايد نويسندگان ناچار باشند به دنياي خارج از ذهن خالق «بازي تاج و تخت» هم متوسل شوند. پيتر دينكليج، نيكولاي كاستر والدو، لنا هدي، اميليا كلارك، كيت هرينگتن، ليام كانينگام، سوفي ترنر و ميزي ويليامز از جمله بازيگراني هستند كه در فصل پاياني ايفاي نقش مي‌كنند تا به اين ترتيب پرونده «بازي تاج و تخت» با پخش شش قسمت ديگر و در مجموع با 73 قسمت بسته شود.

کد خبر 402173

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha