همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با تاکید بر لزوم رفع همپوشانی‌های بیمه‌ای گفت: تاکنون حدود یک میلیون بیمه شده غیرفعال با اجرای طرح رفع همپوشانی با سازمان‌های بیمه‌گر حذف شده‌اند.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران، مهندس طاهر موهبتی، به عزم راسخ و اراده قوی برای پیشبرد اهداف سازمان در سال جدید تاکید کرد.

موهبتی با اشاره به شعار بیمه سلامت با عنوان "سازمان الکترونیک" افزود: امسال باید این شعارجدی گرفته شود، چراکه در صورت عدم تحقق نمی‌توانیم به اهداف بلند مدت سازمان دست یابیم.

وی با تشریح اقدامات این سازمان در سال جدید گفت: همه باید در جهت ارتقای کمی و کیفی خدمات، بالا بردن اطمینان شرکای کاری سازمان، ایجاد نظم در پرداختی‌ها، تکریم ارباب رجوع، مانیتورینگ مالی و شیب ملایم در کم کردن هزینه‌های سازمان تلاش کنیم.

موهبتی با تاکید بر همت بلند و پشتکار مدیران برای دستیابی به اهداف سازمان تاکید کرد و افزود: با تلاش مضاعف می‌توانیم رضایت کامل از عملکرد خود و سازمان را به دست آوریم.

وی با مروری بر عملکرد سازمان بیمه سلامت در سال گذشته اظهار کرد: طی شش ماه مدیریت اخیر گام‌های بلندی از جمله همراه کردن مجموعه مدیریتی، پرداخت بخش قابل توجهی از بدهی سازمان، حذف دفترچه در ۱۲۰ بیمارستان دولتی، شروع طرح رفع هم پوشانی، ایجاد مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت به انجام رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد سازمان بیمه سلامت در سال جدید حرکت به سمت سازمان الکترونیک، مدیریت هزینه‌ها و ارتقای کیفی وکمی خدمات است، گفت: بررسی همپوشانی هنگام مراجعه متقاضیان به مراکز درمانی از دیگر فعالیت‌های این سازمان در سال گذشته بوده که موفق بوده است؛ به طوری که با اجرای این طرح یک میلیون بیمه شده غیرفعال که همپوشانی با دیگر سازمان‌های بیمه‌گر داشتند، حذف شدند.

کد خبر 402185

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha