همشهری آنلاین: نسخه بیزینس اپلیکیشن واتس‌اپ روی موبایل‌های جدید ویندوز ۱۰ کار می‌کند.

سذس

اوایل امسال بود که واتس‌اپ نسخه‌ بیزینس این اپلیکیشن را برای موبایل‌های اندروید به بازار معرفی کرد و به کمپانی‌های بزرگ و کوچک اجازه داد که از آن استفاده کنند. این نسخه پروسه ارتباط با مشتریان را آسان‌تر می‌کرد. از زمان لانچ شدن این نسخه، سرویس پیام‌دهی روی هیچ پلتفرم دیگری اجرا نمی‌شد اما طبق اطلاعات جدید اوضاع تغییر کرده است.

بنظر می‌رسد واتس‌اپ به شدت در تلاش است که نسخه‌های بیزینس اپلیکیشن‌اش را برای موبایل‌های ویندوز ۱۰ ارتقا بدهد. این نسخه جدید ظاهر منحصربه‌فرد و متفاوتی خواهد داشت.

حساب‌های کاربری تجاری روی این اپلیکیشن محبوب امضای خاص خودش را خواهد داشت. کاربران می‌توانند جزییات بیشتری به پروفایل‌شان اضافه کنند. به جز این‌ها نسخه بیزینس ویندوز ۱۰ قابلیت این را خواهد داشت که شامل آدرس ایمیل و طبقه‌بندی کسب و کار هم بشود.

به علاوه درست مثل نسخه اندروید، یک توضیح کوتاه هم می‌تواند کنار لوکیشن و لینک وب‌سایت قرار بگیرد. نسخه بیزینس واتس‌اپ شماره‌های تلفن ثابت و پیام‌های خودکار را هم پشتیبانی می‌کند.

ساعت‌های کاری که مشتریان می‌توانند به آن کسب و کار رجوع کنند هم مشخص شده است. در مورد طراحی یادداشت، درست مانند نسخه معمولی اپلیکیشن واتس‌اپ روی موبایل ویندوز ‍۱۰، انتخاب دیگر موسسه این خواهد بود که از آن برچسب‌های رابط کاربری با پس‌زمینه سیاه استفاده کنند.

در مورد هزینه‌ها هم باید گفت که این پلتفرم پیام‌رسانی که فیس‌بوک صاحب آن است اعلام کرده برای کسب و کارهای کوچکتر همچنان به صورت رایگان خدماتش را ارائه می‌دهد. در حالی که شرکت‌های بزرگتری می‌توانند مبلغی دریافت کنند تا قابلیت‌های بیشتری دریافت کنند که به آنها کمک می‌کند تا پایگاه بزرگتری از مشتریان را جلب کنند.

واتس‌اپ هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که روی نسخه بعدی موبایل‌های ویندوز ۱۰ این نسخه از اپلیکیشن‌اش را ارائه خواهد داد اما با توجه به روند توسعه نباید اعلام رسمی آن به طول بیانجامد. هنوز اطلاعاتی در دست نیست که نسخه بیزینس واتس‌اپ چه زمانی در مورد کاربران iOs هم اجرایی می‌شود.

کد خبر 402255

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha