یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: برنامه «هنر دوبله» به یاد مرحوم بهرام زند، پیشکسوت هنر دوبله امشب از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

سریال

به گزارش ایسنا، یکی از قسمت‌های برنامه «هنر دوبله» که حدود سه سال قبل با حضور مرحوم بهرام زند، پیشکسوت هنر دوبله به آثار و فعالیت‌های وی پرداخته بود، امشب (۱۹ فروردین ماه) از شبکه پنج به روی آنتن خواهد رفت.

برنامه «هنر دوبله» با اجرای ناصر ممدوح و به تهیه‌کنندگی سعید احمدزاده امشب (یکشنبه، ۱۹ فروردین ماه) ساعت ۲۰ به مدت ۵۵ دقیقه به روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

بهرام زند ـ مدیر دوبلاژ باسابقه کشورمان ـ پس از مدت‌ها تحمل بیماری صبح شنبه ۱۸ فروردین ۹۷ از دنیا رفت و مراسم تشییع او امروز (۱۹ فروردین ماه) با حضور جمعی از هنرمندان و علاقمندان هنر دوبله در محوطه مسجد بلال صدا وسیما برگزار شد.

این هنرمند سرپرستی گویندگان را در سریال‌های ایرانی از جمله «امام علی (ع)» و «مدار صفر درجه» و مدیریت دوبلاژ را در مجموعه‌های خارجی مانند «جنگجویان کوهستان»، «شرلوک هلمز» و «ناوارو» عهده‌دار بوده‌ است. وی گفتار متن فصل‌هایی از مستند ایران را نیز انجام داده است.

بیست و چهار (تاریخ دوبله:۱۳۸۹ و ۱۳۹۰)، شیخ بهایی، روشنتر از خاموشی (تاریخ دوبله: ۱۳۸۱)، پهلوانان نمی‌میرند (دوبله: ۱۳۷۵)، مسافر، مسافر ری، از سرزمین شمالی و سریال کارتونی بچه‌های مدرسه والت (دوبله: ۱۳۶۴) از دیگر کارهای مرحوم زند است.

همچنین مراسم ترحیم مرحوم بهرام زند روز سه‌شنبه، ۲۱ فروردین ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۵ و ۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد. پیکر این هنرمند در شهریار به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 402261

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha