همشهری آنلاین: روز سوم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند با کسب دو نشان طلا و یک نقره برای تیم ملی شنای ایران به پایان رسید.

Swimming

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو، صبح روز دوشنبه (20 فروردين) مرحله مقدماتی روز سوم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند پیگیری شد. نمایندگان ایران در چهار ماده ۱۰۰ متر قورباغه، ۲۰۰ متر پروانه رده سنی جوانان و ۱۰۰ متر پروانه و ۵۰ متر آزاد رده سنی بزرگسالان به آب زدند و جواز حضور در فینال سه ماده‌ را به دست آوردند.

ابتدا مهدی انصاری که در ماده ۱۰۰ متر پروانه به طور مستقیم راهی فینال شده بود، در فینال این ماده موفق شد با ثبت زمان ۵۵:۱۶ بر سکوی دوم بایستد. در ادامه متین بالسینی، شناگر جوان ایران در ماده ۲۰۰ متر پروانه که صبح موفق شده بود رکورد ورودی B المپیک جوانان را کسب کند، در فینال با بهبود رکورد خود مدال طلای این ماده را بر گردن آویخت. بالسینی ۲۰۰ متر را در ۲:۰۶.۳۸ شنا کرد.

در پایان غلامپور و انصاری، دو نماینده ایران در ماده ۵۰ متر آزاد با حریفان خود به رقابت پرداختند. سینا غلامپور با ثبت زمان ۲۳:۷۰ موفق شد در جایگاه اول قرار گرفته و طلای ۵۰ متر آزاد را به دست آورد. انصاری نیز با ثبت زمان ۲۴:۴۳ در جایگاه چهارم قرار گرفت و به کار خود پایان داد.

 

کد خبر 402407

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha