آزاده مختاری: اعضای یک باند سرقت لوازم داخل خودرو، با جا گذاشتن خودروشان در صحنه سرقت در دام پلیس افتادند.

23 اردیبهشت، مرد جوانی وقتی برای سوار شدن به خودرواش ازخانه خارج شد متوجه مردی شد که درحال بازکردن لاستیک زاپاس خودرواش بود.

با سر وصدای این مرد، همسایه‌ها از خانه بیرون دویدند و در این هنگام جوان سارق که به شدت ترسیده بود با جا گذاشتن خودروی خود به همراه همدستش فرار کرد.

با گزارش ماجرای این سرقت، کارآگاهان اداره 20 آگاهی تهران، وارد عمل شده و عملیات پلیسی برای به دام انداختن سارقان آغاز شد و در این مرحله با استعلام شماره خودروی جا مانده در صحنه سرقت، مخفیگاه سارقان رد زنی شد و آنها در محاصره پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند.

با اعتراف متهمان به 300 فقره سرقت لاستیک زاپاس و جک خودرو در 6 ماه گذشته، سایر همدستان آنها نیز در جنوب تهران شناسایی و بازداشت شدند.

این درحالی بود که ازمخفیگاه این سارقان نیز 44 دستگاه جک خودروی زانتیا و ده‌ها حلقه رینگ و لاستیک به دست آمد.

با آغاز بازجویی‌ها، اعضای باند با اعتراف به سرقت‌ها گفتند: لاستیک‌ و رینگ‌ها را بعد از سرقت بسته بندی کرده و به‌عنوان لوازم نو و آکبند به شهرستان‌ها می‌فرستادیم.

برپایه این گزارش، پلیس آگاهی تهران از صاحبان خودروهایی که از فروردین ماه امسال، لاستیک، رینگ و لوازم خودروی آنها سرقت شده است خواست برای اعلام شکایت از سارقان به دایره بیستم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

کد خبر 40251

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز