همشهری آنلاین: سخنگوی هیئت رئیسه درمورد فهرستی که گفته بود از افرادی که از طریق دلالی بازار ارز دست به تخلفاتی می‌زنند، در اختیار دارد، گفت: به هر حال دولت باید لیست این افراد را منتشر کند

بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تصمیم اخیر دولت در تثبیت قیمت ارز و ارائه دلار تک‌نرخی اظهار کرد: اکنون هم تولیدکننده و هم مصرف‌کننده تکلیف خود را می‌دانند؛ حال آن‌که در این مدت شاهد بودیم افرادی مراجعه کرده و می‌گفتند باوجود بیماری قادر به تهیه داروهای خود نیستند، چراکه نسبت به قیمت آن مطمئن نیستم و داروخانه‌ها نیز بعضاً از فروش این دست داروها تعلل می‌کردند.

وی در پاسخ به پرسشی درمورد فهرستی که گفته بود از افرادی که از طریق دلالی بازار ارز دست به تخلفاتی می‌زنند، در اختیار دارد، گفت: به هر حال دولت باید لیست این افراد را منتشر کند؛ چراکه میزان این ارز مشخص است و معلوم است از طریق چه کسانی این مبادلات انجام شده است. بنابر این دلیلی برای عدم اعلام اسامی این متخلفان وجود ندارد.

وی همچنین در پاسخ به انتقادهایی که بعضاً به این سیاست تثبیت دولت روحانی مطرح شده و با مقایسه آن با تصمیم مشابه دولت احمدی‌نژاد که البته در شرایط اقتصادی و روشی کاملاً متفاوت انجام شد، تصریح کرد: معتقدم دولت با توجه به شرایط امروز بازار ارز باید حتماً این سیاست را با قاطعیت پیگیری کند.

کد خبر 402513

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha