همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مذاکره با شفر برای تمدید قرارداد، در زمان مناسب به صورت مستقیم و بی‌واسطه میان من و شفر انجام می‌شود.

افتخاری شفر

به گزارش ایسنا، سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تبریک برای سالروز کسب اولین قهرمانی آبی‌پوشان در آسیا به سایت رسمی باشگاه گفت: هم اکنون دو ستاره‌ای که روی سینه بازیکنان حک شده نشان از عزمت و بزرگی باشگاه استقلال است و امیدوارم بتوانیم با حمایت هواداران عزیز به‌زودی سومین ستاره را هم به دست بیاوریم.

افتخاری افزود: هدف ما موفقیت در لیگ قهرمانان آسیاست. در جام حذفی هم دنبال کسب قهرمانی هستیم تا پس از سال‌ها یک جام به هواداران عزیز هدیه کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه درباره موضوع تمدید قرارداد سرمربی این تیم اظهار کرد: ما مذاکرات مثبتی با آقای شفر داشتیم و هر دو طرف کاملا برای ادامه همکاری علاقه‌مند هستند. صحبت‌های اما ادامه دارد و ان‌شاءالله به زودی قرارداد را هم تمدید می‌کنیم. در حال حاضر بازی‌های فشرده‌ای داریم و تمرکز همه ما به مسابقات حساس پیش‌رو است. در زمان مناسب و با آرامش هم این کار را انجام می‌دهیم. هواداران عزیز به خاطر دارند در نقل و انتقالات نیم فصل هم چنین بحث‌هایی مطرح شد اما در نهایت باشگاه و سرمربی در زمان مناسب و با آرامش نفرات مورد نظر را جذب کردند.

افتخاری در پایان اظهار کرد: قبلا هم اعلام کردیم و خود آقای شفر هم اعلام کرده مذاکرات به صورت مستقیم و بی‌واسطه میان مدیرعامل و سرمربی انجام می‌شود. موضع رسمی و اخبار حقیقی در این خصوص نیز توسط افراد رسمی و سایت رسمی باشگاه ارائه می‌شود و سایر موارد فقط گمانه‌زنی و شایعات است.

کد خبر 402547

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha