همشهری آنلاین: باشگاه پرسپولیس از هواداران خواست تا با توجه به هشدارهای AFC در بازی مقابل السد مراقب باشند که رفتارها یا اقداماتی مانند پرتاب مواد آتش‌زا یا دودزا، توهین، شعارهای نامناسب و نظایر آن که منجر به محرومیت این تیم شود انجام ندهند.

پرسپولیس

به گزارش پايگاه اطلاع رساني باشگاه پرسپوليس در اين اطلاعيه آمده است:

حضور رشک‌برانگیز هواداران پرسپولیس در عرصه‌های مختلف، بویژه در ورزشگاه‌ها برای تشویق و افزایش توان و انگیزه سرخپوشان همواره باعث فخر و مباهات و امیدواری باشگاه و تیم بوده است و هیچگاه در این خواست و نیاز خللی وجود نخواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام قدردانی مجدد، به رسم ادب و احترام از شما هواداران دعوت می‌کند همانطور که همیشه در گرما و سرما پشتیبان تیم محبوب خود بوده‌اید با وجود شرایط جوی خاص این روزها، با حضور حداکثری در ورزشگاه، ضمن تسخیر سکوهای ورزشگاه آزادی، شور و هیجانی مضاعف را در این بازی حساس ایجاد و به این ترتیب بهار پرسپولیس را دل انگیزتر و فصل پربارتری را نوید دهند.

باشگاه پرسپولیس همچنین با یادآوری حساسیت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسائل انضباطی، از هواداران فهیم و پر شور خود می‌خواهد همچون گذشته در احترام به حریف و عوامل برگزاری مسابقه و مشوقین کوشا باشند.

پرتاب اشیاء به ویژه مواد محترقه، استفاده از مواد آتش‌زا و دودزا به هر نحو، استفاده از لیزر، توهین به عوامل برگزاری مسابقات و تیم حریف، به کار بردن شعارهای نامتناسب با محیط ورزش، الفاظی که شائبه قوم‌گرایی، نژاد پرستی، توهین یا تهدید ایجاد کند از جمله مواردی هستند که کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به برخورد شدید با آنها هشدار داده است.

کد خبر 402816

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha