همشهری آنلاین: شالکه در هفته ۳۰ بوندس‌لیگا پیروزی مهمی را مقابل رقیب دیرینه‌ خود، دورتموند جشن گرفت. لورکوزن نیز این هفته را با موفقیت پشت سر گذاشت. هامبورگ و کلن این هفته شکست خوردند و یک گام دیگر به پرتگاه لیگ دسته دوم نزدیک‌ شدند.

Foland
  • ولفسبورگ صفر - آگسبورگ صفر

رقابت‌های هفته ۳۰ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۱3 آوریل / ۲4 فروردین) با پیکار ولفسبورگ مقابل آگسبورگ آغاز شد. این دیدار پس از ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

  • بایرن مونیخ ۵ - بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک

بایرن مونیخ شامگاه شنبه (۱۴ آوریل / ۲۵ فروردین) بار دیگر اقتدار خود را به نمایش گذاشت و مهمان خود، بوروسیا مونشن‌گلادباخ را ۵ بر یک درهم کوبید. سرخ‌پوش‌های مونیخ در این دیدار بیست بار دروازه حریف را به خطر انداختند و ۵ حمله را به گل بدل کردند. ساندرو واگنر، ملی‌پوش بایرن مونیخ با زدن دو گل و ساختن یک گل یکی از چهره‌های موفق این دیدار بود.

  • بایر لورکوزن ۴ - آینتراخت فرانکفورت یک

بلندپروازی بایر لورکوزن ادامه دارد. این تیم بعد از ظهر شنبه مهمان قدرتمند خود، آینتراخت فرانکفورت را ۴ بر یک شکست داد و با ۵۱ امتیاز جای خود در رده‌ چهارم جدول را تثبیت کرد. لورکوزنی‌ها هفته گذشته نیز در خانه لایپزیگ ۴ بر یک پیروز شده و سه امتیاز مهم کسب کرده بودند.

نیمه نخست این دیدار با گل‌های براند برای لورکوزن و فابیان برای فرانکفورت یک بر یک به پایان رسید. لورکوزنی‌ها اما در نیمه دوم چهره‌ای تهاجمی‌تر از خود به نمایش گذاشتند و ۳ بار دیگر دروازه مهمان خود را باز کردند. کوین فولاند، مهاجم لورکوزن در عرض تنها ۱۷ دقیقه هر سه گل تیمش را در نیمه دوم به ثمر رساند و یکی از چهره‌های موفق میدان بود.

  • هوفن‌هایم ۲ - هامبورگ صفر

هوفن‌هایم نیز از تیم‌های موفق اين هفته بود. این تیم با نتیجه ۲ بر صفر از سد مهمان شمالی خود، هامبورگ گذشت و امید خود برای حضور در رقابت‌های اروپایی در فصل آینده را حفظ کرد. هامبورگی‌ها که از زمان تأسیس بوندس‌لیگا همواره دسته اولی بوده‌اند، این بار با خطر سقوط روبرو هستند و در پی شکست از هوفن‌هایم یک گام به پرتگاه لیگ دسته دوم نزدیک‌تر شده‌اند.

  • هرتا برلین ۲ - اف ث کلن یک

اف ث کلن که قعرنشین جدول بوندس‌لیگا است، اين هفته مقابل پایتخت‌نشین‌های هرتا برلین شکست تلخی خورد. کلنی‌ها در نیمه نخست این دیدار تیم برتر میدان بودند و با گل بیتنکورت این نیمه را یک بر صفر به سود خود به پایان بردند. هرتا برلین اما در آغاز نیمه‌ دوم توانست با گل‌های پیاپی "دوی سلکه" در دقایق ۴۹ و ۵۲ ورق را برگرداند و سه امتیاز به دست آورد.

  • اشتوتگارت یک - هانوفر یک

پیکار اشوتگارت و هانوفر در هفته ۳۰ بوندس‌لیگا پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. هانوفر در این دیدار نسبت به میزبان خود چهره‌ای ضعیف‌تر به نمایش گذاشت و در دقیقه ۹۰ بازی توانست به گل تساوی دست یابد. اشتوتگارت و هانوفر در رده‌های میانی جدول به سر می‌برند.

  • شالکه ۲ - بوروسیا دورتموند صفر

حساس‌ترین دیدار هفته سی‌ام بعدازظهر یکشنبه (۱۵ آوریل / ۲۶ فروردین) میان تیم‌های شالکه و بوروسیا دورتموند برگزار شد. آبی‌پوشان شالکه این مصاف خانگی را در حضور ۶۲ هزار تماشاگر با پیروزی ۲ بر صفر به پایان برده و جای خود در رده‌ دوم جدول را تثبیت کردند. دورتموند با توجه به این ناکامی به رتبه چهارم تنزل کرد و رتبه سوم را به لورکوزن داد.

بوندس‌لیگا

  • آر. بی. لایپزیگ یک - وردر برمن یک

دومین دیدار عصر یکشنبه میان تیم‌های لایپزیگ و سبزپوش‌های وردر برمن برگزار شد. مصاف پرجنب‌وجوش و تماشایی دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش با تساوی یک بر یک به پایان رسید. لایپزیگ علی‌رغم تساوی همچنان شانس حضور در رقابت‌های اروپایی در فصل آتی را حفظ کرده است. وردر برمن همچنان در رده ۱۲ جدول به سر می‌برد.

  • دیدار باقیمانده

رقابت‌های هفته سی‌ام بوندس‌لیگا شامگاه دوشنبه (۱۶ آوریل / ۲۷ فروردین) با دیدار فرایبورگ مقابل ماینتس پایان می‌یابد.

 

کد خبر 402868

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha