کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ خواستارخروج هر چه سریع‌تر سربازان آمریکایی از سوریه شده است. پیش‌تر امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه گفته بود که ترامپ را قانع کرده که نیروهای آمریکایی را سریعاً از سوریه خارج نکند.

ترامپ خواستار خروج سریع سربازان آمریکایی از سوریه شد

به گزارش دويچه وله، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید گفت، طرح خروج نیروهای آمریکایی تغییری نکرده و ترامپ خواستار اجرای طرح خروج نیروهای آمریکایی از سوریه شده است. سخنگوی کاخ سفید ضمن بیان اینکه "در ماموریت آمریکا در سوریه تغییری نکرده" تاکید کرد ترامپ خواستار بازگشت سریع نیروهای آمریکایی است.

چند ساعت پیش از این اظهارات سخنگوی کاخ سفید، امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه گفته بود که او ترامپ را قانع کرده است که نیروهای آمریکایی را از سوریه خارج نکند.

از سوی دیگر نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد از اعلام تحریم‌های جدید علیه روسیه خبر داد. به گفته نماینده آمریکا در سازمان ملل تحریم‌های جدید به دلیل پشتیبانی روسیه از رژیم بشار اسد است.

خانم هیلی در مصاحبه با شبکه خبری سی بی اس CBS آمریکا گفت شرکت های روس که در برنامه تسلیحات شیمیایی ارتش سوریه فعالیت می‌کنند و با رژیم بشار اسد در ارتباط هستند تحریم خواهند شد.

به گفته هیلی استیون منوشین، وزیر خزانه‌داری آمریکا روز دوشنبه (۱۶ آوریل/۲۷ فروردین) فهرست این تحریم‌ها را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 402885

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha