همشهری آنلاین: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که ارتش پس از انقلاب اسلامی نه تنها آمال و آرزوهای دشمن را باطل ساخت بلکه به یک نیروی ولایتمدار، مکتبی و انقلابی تبدیل شده است.

ارتش

به گزارش ایرنا از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این بیانیه که روز سه شنبه صادر شده آمده است: ارتش نه تنها آمال و آرزوهای دشمن را باطل ساخت بلکه با سازمان یافتن مجدد و متناسب با هدف گذاری های نظام جمهوری اسلامی به یک ارتش ولایتمدار، مکتبی و انقلابی برای حراست و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، تبدیل شده است.

این بیانیه می‌افزاید: حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می دهد صحنه هایی که در آن پویایی، حرکت آرمانی و پیش رونده و مقتدرانه ارتش غیرتمند و با صلابت جمهوری اسلامی تبلور یافته است برای ارتشیان عزیز افتخارآمیز و برای آحاد ایرانیان آرامش آفرین و اطمینان بخش بوده است.

این بیانیه، نقش آفرینی‌های سترگ و سرنوشت ساز ارتش و سایر نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس و در خنثی سازی فتنه ها و بحران آفرینی های استکبار جهانی و ضدانقلاب داخلی و خارجی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز را از مصادیق معرفی ارتش انقلابی، رسالت محور و تکلیف مدار دانسته است.

کد خبر 402979

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha