رئیس سازمان بازرسی گفت: در راستای احقاق حقوق شهروندان و اجرای قانون، با مشارکت آحاد مردم، مأموران برگزیده معرفی و تشویق و متخلفان توبیخ خواهند شد.

شیرازی

وی در این‌باره توضیح داد:در وهله نخست از نیروهای خدوم و پاکدست شهربان و معبربان شهرداری که در انجام ماموریت‌ها و وظایف محوله زحمات زیاد و دشواری را متحمل می‌شوند تقدیر و تشکر می‌کنیم و به‌زودی ماموران برگزیده معرفی و تشویق خواهند شد. رئیس سازمان بازرسی اظهار داشت:

در وهله دوم مردم شریف تهران درصورتی که از نیروهای خاطی شهربان و معبربان شهر تهران شکایتی دارند می‌توانند در ساعات اداری به آدرس خیابان بهشت، ضلع جنوبی پارک شهر، جنب در اصلی شهرداری تهران، اداره رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی مراجعه کنند. شیرازی در ادامه افزود:

لیست مشخصات کامل شهربانان و معبربانان به تفکیک منطقه و ناحیه به‌همراه عکس، تهیه شده و شهروندان می‌توانند در زمان مراجعه افراد متخلف را شناسایی و معرفی کنند. رئیس سازمان بازرسی ابراز امیدواری کرد بی‌تردید، به شکایات مردمی درخصوص ایجاد ناهنجاری، برخورد نا مناسب با بساط‌گستران یا هرگونه درخواست توسط شهربانان و معبربانان شهرداری تهران، بدون چشم‌پوشی رسیدگی و حقوق تضییع شده شهروندان احیا خواهد شد.

کد خبر 403007

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha