سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
۰ نفر

پرونده راننده اسنپی که متهم است با ربودن یکی از مسافرانش وی را مورد آزار و اذیت قرار داده روی میز قضات دادگاه کیفری قرار گرفت تا او به‌زودی محاکمه شود.

به گزارش همشهری، این پسر 20ساله متهم است روز 23شهریور‌ماه سال گذشته درحالی‌که خودروی پدرش را در اختیار داشت دختر جوانی را به‌عنوان مسافر سوار خودرواش کرد تا به فرودگاه برساند اما در میانه راه او را ربود و در محل خلوتی وی را مورد آزار و اذیت قرار داد.

دختر جوان که در یک لحظه توانسته بود از دست متهم بگریزد وقتی خودش را به مأموران پلیس رساند درباره آنچه بر سرش آمده بود گفت: ماشین متهم یک پراید سفید هاچ‌بک بود. او گفت که کمک‌فنر ماشین خراب است و خواست روی صندلی جلو بنشینم. من هم قبول کردم و ماشین حرکت کرد. در بین راه راننده مدعی شد که در بزرگراه ترافیک است و از یک مسیر میانبر به فرودگاه می‌رود.

زمانی که وارد جاده‌ای خاکی شد با چاقو شروع به تهدید کرد و من را مورد آزار و اذیت قرار داد و وسایلم را سرقت کرد. با آغاز تحقیقات مأموران توانستند متهم را شناسایی کنند اما او پس از حادثه دیگر به خانه نرفته و متواری شده بود. با وجود این وی سرانجام دستگیر شد و به جرمی که مرتکب شده بود اعتراف کرد. با تکمیل تحقیقات، پرونده این حادثه به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و قرار است به‌زودی متهم در برابر 3قاضی عالی رتبه کیفری به دفاع از خود بپردازد.

کد خبر 403016

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha