همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت روز پاسدار تاکید کرد: حضور شکوهمند و موفق سپاه در عرصه‌های مختلف ماموریتی مایه مباهات و افتخار ملت ایران و نا امیدی و شکست دشمنان است.

سپاه

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی روز چهارشنبه در این پیام آورده است: سپاه با حفظ هویت انقلابی و مردمی و ماهیّت نهادی خود با محور قرار دادن ارزش ها و باورهای دینی، انقلابی و واقع گرایانه 'توسعه معرفت پاسداری غیر محافظه کارانه از انقلاب' تحت منویات فرماندهی معظم کل قوا را سکه رایج و برنامه کاری قرار داده است.

وی در این پیام افزوده است: سپاه با الهام از فرهنگ پاسداری از دین خدا - که حماسه جاودان عاشورا تبلور معنادار و الهام‌ بخش آن است -و عبرت از حقایق تاریخی اسلام و ایران عزیز و درک درست، دقیق و عمیق از شرایط و مقتضیات فراروی انقلاب، نظام و میهن اسلامی همواره روحیه انقلابی و جهادی در صحنه مأموریت‌های محوله حضور شکوهمند، بالنده و موفق خود را مایه مباهات و افتخار ایرانیان و اسباب نا امیدی و شکست دشمنان قرار داده است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: سپاه هیچگاه خود را در دایره محدود جریان ها و جناح های سیاسی نپنداشته و همواره با حفظ هویت انقلابی و مردمی و ماهیّت نهادی خود با محور قرار دادن ارزش ها و باورهای دینی، انقلابی و واقع گرایانه و تلفیق ایمان با علم و عمل صالح، 'توسعه معرفت پاسداری غیرمحافظه کارانه از انقلاب' تحت منویات و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) را سکه رایج و برنامه کاری قرار داده است.

ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در تقویم رسمی کشور به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده که امسال دوم اردیبهشت مصادف با این تولد خجسته است.

کد خبر 403085

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha