همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: گاهی می بینیم برخی دوستانمان -البته انگشت شمار-، چشم در چشم ما می دوزند، به ما تبریک می گویند اما پژواک صدای دشمنان می شوند و زخم زبان می زنند.

حسین سلامی

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه افزود: البته ما یاد گرفته ایم از ملامت کنندگان نهراسیم اما این زیبنده برخی ها نیست که همانند دشمنان با دوستان خود رفتار کنند.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی استکبار علیه ایران، گفت: اما یک توصیه جدی به صهیونیست ها دارم و به آنها می گویم، ما شما را خو ب می شناسیم، شما بسیار آسیب پذیرید. شما نه عمق دارید نه عقبه. شما به اندازه یک عملیات بیت المقدس ما هستید. شما هر نقطه ای از سرزمین تحت اشغالتان، تقاطع آتش از شمال و غرب است. این پدیده، جدید است.

وی تصریح کرد: شما راهی برای فرار ندارید. در دهان اژدها زندگی می کنید. جبهه مقاومت بسیار قدرتمندتر از گذشته است؛ فکر نکنید جنگ های جدید مانند جنگ 2008، جنگ 33 روزه یا 51 روزه است. این تصور باطلی است. دیده اید جبهه مقاومت وقتی در زمین با تکفیری های سرسخت می جنگد، چگونه آنها را جارو می کند و چگونه علف های هرز را از سر راه برمی دارد. شما هرگز قوی تر از آنها نیستید. شرارت هایتان زیاد شده است.

وی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: گوش کنید، هر جنگی اتفاق بیفتد، مطمئن باشید محو شما را به همراه خواهد داشت. کوچکترین هدف، موجودیت شماست و کوچکتر از آن هدفی نیست. اما به خاطر داشته باشید شما نمی توانید دومینوی اشغال سرزمین وقتی که شهروندان یا نظامیان تان فرار می کنند را تحمل کنید. شما راه فراری جز ریخته شدن به دریا ندارید.

سلامی خطاب به رژیم صهیونیستی افزود: به پایگاه های هوایی تان اعتماد نکنید، آنها در دسترس هستند و زود از کار خواهند افتاد. به آمریکا، فرانسه و انگلیس هم دل نبندید، آنها وقتی می رسند که شما نیستید؛ مانند رسیدن یک آمبولانس برای نجات کسی که مرده است . فقط می توانند او را تا قبرستان مشایعت کنند. پس مراقب رفتارتان باشید، محاسبات خطرناک نکنید این گفته ماست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان ما می خواستند ما را از نفوذ در مناطق مورد نظر محروم کنند. ما توانسته ایم سرزمین های زیادی را از سیطره دشمنان، خارج کنیم. امروز جهان اسلام میدان جهاد علیه مستکبران است اما آنها نتوانستند هیچ کاری از پیش ببرند.

سردار سلامی افزود: به آنان چند توصیه داریم، اولا دقت کنید، به آمریکا، انگلیس و رژیم سعودی، ملت ایران هیچ تغییری نکرده است، همان انقلابیون سربلند، با شور و شعور و شوق و اوج فداکاری و وفاداری از نظامشان دفاع می کنند.

وی در این باره اضافه کرد: ما به شما خط کش می دهیم، به 22 بهمن نگاه کنید و آن را مقایسه کنید، ببینید چه چیزی در میان عظمت حضور این ملت جز فداکاری و شور و شعور می بینید.

وی گفت: فکر نکنید نظام ما ضعیف شده است. ما از هر زمانی امروز قوی تر هستیم، - هم در بعد دفاعی، هم اقتصادی، هم اجتماعی، هم سیاسی، هم نفوذ منطقه ای، هم تسلط و سیطره بر سیاست های شما -. سر جایتان بنشینید.

وی ادامه داد: به آنها می گوییم فکر نکنید مشکلات اقتصادی در جامعه ما عاملی بر جدایی مردم از نظام است. ما در بخشی، مشکلاتی داریم اما ما بزرگ تر از مشکلاتمان هستیم و آنها را حل می کنیم ولی هرگز مشکلات ما از مشکلات شما دشمنان خدا کمتر نیست. آیا شما آمریکایی ها با 40 میلیون زیر خط فقر خود چه می کنید. می دانید همه آنها کارت های تغذیه ملی دارند و شب ها در خیابان ها می خوابند، به آنها برسید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به انگلیسی ها و فرانسوی ها می گوییم به مشکلات اقتصادی مردم خود توجه کنید. به سعودی که 35 درصد از جمعیت آن زیرخط فقر زندگی می کند.

مردم ما هم بهتر از مردم شما زندگی می کنند، هم شیک تر می پوشند، هم بهتر می نوشند، هم بهتر مسافرت می کنند، هم صبورترند، هم شریف ترند و با شرافت کامل زندگی می کنند . اما این را هم بدانید اگر فکر کنید تحت هر شرایطی ایران، متعهد به تعهدات خود است، -اگر شما از تعهدات تان دست بردارید-، این هم یک ادراک اشتباه است.

کد خبر 403170

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha