شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس جمهور گفت: از سیستم ارز در چهار سال گذشته ناراضی بودم و از سیستم ارزی فعلی هم راضی نیستم باید سیستم سومی را تهیه کنیم.

به گزارش ایلنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت با اشاره به موضوع ارز نیز گفت: من در اینجا به صراحت می‌خواهم بگویم که از سیستم ارز در چهار سال گذشته راضی نبودم، از سیستم ارزی فعلی هم راضی نیستم و باید به یک سیستم سوم دست پیدا کنیم.

وی افزود: در ۴ سال گذشته، ارز کاغذی را با هواپیما و با مشکل می‌آوردیم و هواپیما را بیمه می‌کردیم. روحانی ادامه داد: در این بازاری که ارز می‌بردیم، عده‌ای که نیازمند واقعی بودند مثلا برای تولید، ارز به دستشان نمی‌رسید و مجبور می‌شدند بروند سراغ همان دلال‌ها.

روحانی در بخش دیگری از این نشست خطاب به کرباسیان وزیر اقتصاد گفت: آقای وزیر اقتصاد در سایت اعلام کنید و بگویید چه نهادها و دستگاه‌هایی مالیات نمی‌دهند. مردم بدانند و از آنها کالا نخرند؛ چرا بخرند وقتی حق مردم را نمی‌دهند.

رییس جمهور همچنین با اشاره به اینکه نمی‌دانم چرا بعضی‌ها از موبایل بدشان می‌آید، گفت: بعضی‌ها از فضای مجازی و اطلاع داشتن مردم بدشان می‌آید. اینکه فضای مجازی نباید در انحصار باشد حرف درستی است؛ در عین حال بگذارید مردم زندگی‌شان را بکنند.

کد خبر 403247

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha