همشهری آنلاین: بایرن مونیخ و اینتراخت فرانکفورت در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان به ترتیب با غلبه بر بایر لورکوزن و شالکه، بلیت حضور در فینال این رقابت‌ها را کسب کردند.

Bayern

در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان بایرن مونیخ موفق شد با نمایشی مقتدرانه در زمین بایر لورکوزن مونیخی‌ها هنوز هم رویای قهرمانی سه‌گانه را در سر می‌پرورانند.


بایرن مونیخ که به تازگی عنوان قهرمانی این فصل بوندس‌لیگا را از آن خود کرد، در مصاف با حریف خود، قدرت‌نمایی کرد و در حضور بیش از ۳۰ هزار تماشاگر در زمین لورکوزن فستیوال گل به راه انداخت و با نتيجه ۶ بر ۲ به پيروزي رسيد.

بایرن مونیخ که رکورددار قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان است، با این موفقیت به فینال این رقابت‌ها رسیده و به این ترتیب رویای کسب قهرمانی سه‌گانه (بوندس‌لیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا) را حفظ کرده است.

دومین دیدار مرحله نیمه ‌نهایی جام حذفی آلمان هم میان تیم‌های شالکه و آینتراخت فرانکفورت برگزار شد.

۶۲ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه شالکه تا بیست دقیقه مانده به پایان بازی، بیشتر شاهد جنگندگی و نبرد تن‌به‌تن بازیکنان دو تیم بودند تا صحنه‌های پرهیجان.

فرانکفورت که در فصل جاری بوندس‌لیگا خوش درخشیده، توانست در نهایت با پیروزی یک بر صفر میدان را ترک کند و بلیت حضور در فینال جام حذفی آلمان را بگیرد.

فینال جام حذفی آلمان در ماه مه در استادیوم المپیک برلین برگزار می‌شود.

درخور توجه آن که نیکو کوواچ، سرمربی کنونی فرانکفورت در فصل آتی هدایت تیم بایرن مونیخ را برعهده دارد. او زمانی نیز خود بازیکن بایرن مونیخ بود.

 

کد خبر 403259

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha