همشهری آنلاین: اف ث کلن و هامبورگ هنوز امیدوارند که از خطر سقوط به لیگ دسته دوم آلمان نجات یابند. زردپوش‌های دورتموند با ارائه نمایشی تهاجمی توانستند بایر لورکوزن را مغلوب و جای خود در رده سوم را مستحکم کنند.

Holtby
  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۳ - ولفسبورگ صفر

پیکارهای هفته ۳۱ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۲۰ آوریل / ۳۱ فروردین) با دیدار بوروسیا مونشن‌گلادباخ مقابل ولفسبورگ آغاز شد. مصاف دو تیم با پیروزی ۳ بر صفر گلادباخی‌ها به پایان رسید. ولفسبورگ در پی این ناکامی به جمع تیم‌هایی پیوسته که به طور جدی در معرض سقوط به لیگ دسته دوم قرار دارند.

  • بوروسیا دورتموند ۴ - بایر لورکوزن صفر

حساس‌ترین پیکار هفته ۳۱ بوندس‌‌لیگا میان تیم‌های بوروسیا دورتموند و بایر لورکوزن برگزار شد که در رده‌های بالای جدول به سر می‌برند. زردپوش‌های دورتموند در این مصاف عملکردي فوق‌العاده از خود نشان داده و مهمان پرقدرت خود را ۴ بر صفر مغلوب کردند. سانچو با زدن یک گل و ساختن دو گل از چهار گل دورتموند چهره‌ برتر میدان بود. دورتموند و لورکوزن به ترتیب در رتبه سوم و چهارم جدول قرار دارند.

  • هامبورگ یک - فرایبورگ صفر

هامبورگ، "دایناسور بوندس‌لیگا" در هفته ۳۱ رقابت‌های لیگ برتر آلمان موفقیتی مهم کسب کرد و با پیروزی خانگی یک بر صفر مقابل فرایبورگ امید خود به نجات از سقوط به لیگ دسته دوم را حفظ کرد. هامبورگی‌ها در رده ۱۷ جدول هستند و با رده‌ شانزدهم اکنون تنها چهار امتیاز فاصله دارند.

گل طلایی این دیدار را که در حضور ۵۳ هزار تماشاگر برگزار شد، لوئیس هولتبی، مهاجم هامبورگ در دقیقه ۵۴ بازی به ثمر رساند.

  • آر. بی. لایپزیگ ۲ - هوفن‌هایم ۵

یکی از دوئل‌های حساس هفته میان تیم‌های آر. بی. لایپزیگ و هوفن‌هایم برگزار شد. این دیدار پرهیجان و تماشایی با پیروزی ۵ بر ۲ آبی‌پوش‌های هوفن‌هایم خاتمه یافت. هوفن‌هایم در این دیدار هوشیاری و جنگندگی بیشتری از خود نشان داد و توانست از فرصت‌های به‌دست آمده به خوبی سود جوید. آبی‌پوش‌های هوفن‌هایم با این موفقیت از لایپزیگ پیشی گرفته و به رتبه پنجم جدول ارتقا یافتند.

  • هانوفر صفر - بایرن مونیخ ۳

بایرن مونیخ اگر چه عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کرده، اما همچنان تشنه‌ پیروزی است. مونیخی‌ها اين هفته میزبان خود، هانوفر را ۳ بر صفر شکست داده و شمار امتیازات خود را به ۷۸ رساندند. روبرت لواندفسکی که بهترین گلزن بوندس‌لیگا در فصل جاری است، در دیدار تیمش مقابل هانوفر نیز یک بار دروازه حریف را باز کرد.

  • اینتراخت فرانکفورت صفر - هرتا برلین ۳

هرتا برلین نیز از تیم‌های موفق هفته ۳۱ بود. پایتخت‌نشین‌های برلین با نتیجه ۳ بر صفر از سد مهمان قدرتمند خود، آینتراخت فرانکفورت گذشتند. هرتا برلین با این پیروزی هنوز هم امیدوار است که در فصل آینده در رقابت‌های اروپایی حضور یابد.

  • اشتوتگارت ۲ - وردر برمن صفر

سفیدپوش‌های اشتوتگارت در هفته ۳۱ بوندس‌لیگا پیروزی مهمی را مقابل وردر برمن جشن گرفتند و با کسب سه امتیاز از خطر سقوط به لیگ دسته دوم به‌طور قطعی نجات یافتند. وردر برمن اگر چه با رده‌های پایان جدول فاصله دارد، اما هنوز از خطر سقوط به طور کامل رهایی نیافته است.

  • آگسبورگ ۲ - ماینتس صفر

سفیدپوش‌های آگسبورگ در نخستین دیدار باقیمانده هفته که بعدازظهر یکشنبه برگزار شد، با نتیجه ۲ بر صفر مهمان خود، ماینتس را شکست دادند و با این پیروزی توانستند ماندن خود در لیگ دسته اول را قطعی سازند. خطر سقوط به لیگ دسته دوم اما تیم ماینتس را همچنان تهدید می‌کند. گل‌های آگسبورگ در این دیدار را گرگوریچ و فینبوگاسون در دقایق ۲۹ و ۹۰ به ثمر رساندند.

  • اف ث کلن ۲ - شالکه ۲

رقابت‌های هفته ۳۱ بوندس‌لیگا عصر یکشنبه با دیدار کلن مقابل آبی‌پوشان شالکه به پایان رسید. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت. شالکه در مجموع تیم برتر میدان بود و اگر هوشیارانه‌تر عمل می‌کرد، پیروز به خانه بازمی‌گشت. اف ث کلن علی‌رغم قعرنشینی در جدول یک امتیاز به دست آورد و همچنان امیدوار است که در آخرین لحظه بتواند از خطر سقوط به لیگ دسته دوم نجات یابد.

 

کد خبر 403496

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha