همشهری آنلاین: سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه جمعی از فرماندهان عالی رتبه این سپاه با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش با امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش دیدار و گفت و گو کرد.

سپاه

به گزارش ایرنا، در این دیدار که در فضای صمیمی انجام شد فرماندهان ارتش و سپاه، وحدت و هم افزایی دو نیرو در انجام ماموریت های محوله تحت تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا را موجب عصبانیت و یاس دشمنان و ابتر ماندن تلاش آنان برای ایجاد اختلاف در نیروهای مسلح و تضعیف توان دفاعی کشور دانستند.

در این دیدار فرماندهان کل سپاه و ارتش، همچنین بر پیش بینی و اجرای برنامه ها و اقدامات مشترک در راستای اهداف بازدارندگی و ارتقای آمادگی های دفاعی برای مقابله متناسب با هرگونه تهدید احتمالی علیه منافع کشور تاکید کردند.

این دیدار صمیمانه در حالی صورت گرفت که روز گذشته فرمانده معظم کل قوا با تجلیل از مواضع انقلابی و وحدت آفرین فرمانده کل ارتش فرمودند که سرلشگر موسوی در عین دلبستگی سازمانی و پایبندی عاطفی به ارتش که حفظ و تاکید بر آن لازم است، سخنان بسیار خوبی در خصوص اتحاد نیروهای مسلح بیان کردند که این سخنان نشان دهنده عقل مدیریتی و صفای باطنی است و ارتش را در چشم مردم بیش از پیش ارزشمند می کند.

کد خبر 403505

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha