همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پنجمین بار از مناطق زلزله زده شهرستان سر پل ذهاب بازدید کرد.

محمدعلی جعفری

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری به منظور بازدید از روند اقدامات انجام شده توسط یگان های سپاه در احداث، اسکان دائم و همچنین خدمت رسانی در زمینه های دیگر به زلزله زدگان سرپل ذهاب، وارد این استان شد.

وی ضمن بازدید از روستاهای زلزله زده در آیین تحویل واحدهای مسکونی آماده شده که با حضور خانواده های معظم شهدای حرم برگزار می شود شرکت می کند.

در این سفر سردار سرتیپ پاسدار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف ،سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)تهران بزرگ، سردار سرتیپ دوم پاسدار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ،سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران و سردار سرتیپ دوم پاسدار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور وی را همراهی می کنند.

به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

کانون این زمین لرزه مرز ایران و عراق نزدیکی شهر ازگله در استان کرمانشاه گزارش شده که زیان ها و خسارت های مالی و جانی زیادی به بار آورده است.

این زلزله در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.

در این حادثه 436 نفر جان خود را از دست داده و 10هزار 179 نفر مصدوم شدند.

کد خبر 403723

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha