پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: روابط عمومی سازمان امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که ماموران این سازمان ۱۲ عضو گروه تروریستی داعش و ۱۴ همدست آنها را کشتند.

روسیه

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری ریانووستی، روابط عمومی سازمان امنیت فدرال روسیه روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ماموران سازمان امنیت فدرال روسیه از روز 21 تا 24 ماه آوریل (از روز شنبه تا سه شنبه هفته جاری) 12 عضو داعش و 14 همدست آنها را در جمهوریهای داغستان و تاتارستان و استان های استاوروپول، اومسک و اولیانوفسک کشتند.

در بیانیه آمده است: این افراد حملات تروریستی علیه سازمان‌های دولتی روسیه و مقامهای امنیتی و دولتی این کشور تدارک دیده بودند.در استان استاوروپول اعضای داعش قصد انجام عمل تروریستی با استفاده از سلاح های گرم و مواد منفجره در ساختمان استانداری و سازمان امنیت فدرال را داشتند.

در شهر دربند جمهوری داغستان نیز که 11 هوادار داعشی کشته شدند آنها قصد انجام اعمال تروریستی با مواد منفجره را داشتند. این افراد در جریان درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی از تسلیم خودداری کرده و کشته شدند.

از تروریست‌های کشته شده مقادیری سلاح‌های گرم سبک و نیمه سنگین ضدتانک و مواد منفجره و اجزای برای ساخت بمب به دست امده است.

در سه سال اخیر دهها عضو و هوادار گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف روسیه به دست نیروهای امنیتی کشته یا دستگیر شده‌اند.

کد خبر 403820

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha