همشهری آنلاین: رئیس سازمان لیگ گفت: به استقلال و پرسپولیس از تبلیغات محیطی پولی نخواهد رسید زیرا آنها به سازمان لیگ بدهکار هستند.

سرخابی

به گزارش مهر، حیدر بهاروند در حاشیه دیدار پرسپولیس و سپیدرود و در خصوص برگزاری فینال جام حذفی گفت: از ورزشگاه اروندان خرمشهر بازدید کرده‌ایم و این ورزشگاه آماده برگزاری فینال جام حذفی است.

وی گفت: در طول روزهای گذشته شخصا به خرمشهر رفتم، از ورزشگاه بازدید کردم و این ورزشگاه نسبت به گذشته تغییرات اساسی داشته و زمین چمن آن هم برای دیدار فینال مهیا است.

بهاروند خاطرنشان کرد: سعی کردیم تمامی معضلات ورزشگاه برطرف شده باشد تا شاهد یک فینال خوب و جذاب باشیم و دیگر شاهد این نباشیم که تیم های فینالیست از چمن این ورزشگاه گلایه کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که در این ورزشگاه تنها سالی یک بار و تنها فینال جام حذفی برگزار می‌شود گفت: چنین چیزی صحت ندارد اگر بازی در این ورزشگاه برگزار نشود مطمئنا چمن آن هم از بین خواهد رفت و تا آنجا که ما در جریان هستیم در این زمینه بازی برگزار می‌شود و الان هم این ورزشگاه و زمین چمن آن برای بازی پنجشنبه آینده آماده است.

بهاروند در پاسخ به این سئوال که آیا تیم‌های لیگ برتری از تبلیغات محیطی پولی دریافت کرده‌اند گفت: بجز استقلال و پرسپولیس تمامی تیم‌ها از تبلیغات محیطی دریافتی داشته‌اند و هیچ مشکلی برای پرداخت آنها نداشته ایم.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال و پرسپولیس پولی دریافت نمی‌کنند گفت: این دو تیم به ما بدهکار هستند بنابراین پولی به آنها پرداخت نخواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم امروز هواداران شاهد یک بازی خوب از دو تیم سپیدرود و پرسپولیس باشند و یک جشن قهرمانی آبرومندانه و درخور نام فوتبال ایران هم برگزار شود.

کد خبر 403905

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha