همشهری آنلاین: با اعلام شورای صنفی نمایش از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه شش فیلم جدید وارد چرخه اکران می‌شود.

سینما

به گزارش مهر؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات جلسه دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه گفت: از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه چند فیلم جدید جایگزین فیلم‌هایی که در فهرست اکران نوروزی قرار داشتند می‌شوند.

به گفته وی در سرگروه سینما «استقلال» فیلم «خجالت نکشن» به کارگردانی رضا مقصودی جایگزین «لاتاری» می‌شود و «چهارراه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی در سرگروه «آزادی» به جای «فیلشاه» اکران می‌شود.

همچنین فیلم «خوک» مانی حقیقی در سرگروه «کوروش» جایگزین «به وقت شام» خواهد شد و در سینما «ایران» فیلم «عصبانی نیستم» رضا درمیشیان به جای «لونه زنبور» نمایش داده خواهد شد.

در سینما «جوان» هم فیلم «آن سوی ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی جایگزین فیلم «مصادره» خواهد شد و در سرگروه «زندگی» فیلم «جشن دلتنگی» پوریا آذربایجانی به جای فیلم «خرگیوش» نمایش داده می‌شود.

فیلم «تگزاس» هم به تازگی اکران خود را آغاز کرده است.

فرجی درباره اکران فیلم مجید مجیدی که قرار بود در بهمن‌ماه اکران شود و بعد به نیمه دوم سال موکول شد، گفت: این فیلم به دلیل مشکلات فنی از اکران در زمان پیش‌بینی شده قبلی جامانده بود و الان به لحاظ قانونی مشکلی برای اکران ندارد.

او درباره انتخاب رییس شورای صنفی نمایش نیز توضیح داد: آقای محسن امیریوسفی از سوی کانون کارگردانان معرفی شده و احتمالا هفته آینده انتخاب رییس و دیگر اعضاء انجام خواهد شد.

کد خبر 404186

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha