همشهری آنلاین: مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه ایجاد امنیت و رفاه برای مردم، وظیفه ذاتی سپاه است، گفت: سپاه نمی‌تواند نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد چرا که از جنس مردم است و با داشتن امنیت بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در یادواره شهدای کارگری و روز کارگر که در شهر الوند برگزار شد، ضمن تبریک روز کارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ماهیت انقلاب اسلامی بر اساس مبارزه با ظلم و استکبار شکل گرفته است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک گفتمان برگرفته از سیره و روش اهل بیت(ع) و رسول اکرم (ص) است که مستضعفان جهان را علیه ظلم آگاه ساخته به همین خاطر دشمنان درصدد هستند تا انقلاب اسلامی و مردم ایران هزینه‌های سنگینی را بابت گفتمان انقلاب اسلامی بپردازند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه اضافه کرد: انقلاب اسلامی سبب شده تا استکبار ستیزی از منطقه و جغرافیای جهان اسلام فراتر رود، آنها معتقد بودند جوانانی در ایران هستند که دوران انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکردند و می‌توانند به برجسته سازی دوران پهلوی بپردازند.

سردار شریف بیان کرد: دشمنان نمی‌دانند نسلی که نظام شاهنشاهی را سرنگون کرد و شکنجه‌های ساواک را بر تن خود دارد هنوز در بین مردم نفس می کشند و مانع از عملیاتی شدن نقشه‌های آنان می شوند.

سخنگوی سپاه افزود: تنها کشوری هستیم که تصمیمات را در داخل کشور می‌گیریم و هیچ قدرتی توان حمله نظامی به ایران را ندارد چرا که با رهبری مقتدر تمام نیازهای دفاعی خود را تولید کرده و با الگو گیری از راه شهدا می‌توانیم در راه شکوفایی اقتصادی و رفاه مردم هم موفق باشیم.

وی ضمن توصیه به دانشجویان در خصوص مطالعه تاریخ شاهنشاهی ادامه داد: طبق آمار برنامه بودجه در سال ۵۶ بیش از ۷۰ درصد مردم در روستاها زندگی می‌کردند و می‌دانید که زندگی در روستاها قبل از انقلاب به چه صورت بود و از کمترین نعمت آب، برق و گاز برخوردار بودند یعنی ۷۰ درصد مردم در فقر مطلق به سر می بردند.

سردار شریف مطرح کرد: با افتخار اعلام می‌کنیم که امروز روستاهای بالای ۲۰ خانوار در جمهوری اسلامی صاحب برق، آب آشامیدنی سالم، گاز و سایر مواهب هستند.

مسؤول روابط عمومی کل سپاه افزود: رهبر انقلاب اسلامی به طور مکرر در زمینه اقتصاد و تولید در سال‌های اخیر مطالبه کردند که باید عمل‌گرا باشیم.

سردار شریف تصریح کرد: سپاه نمی‌تواند به مشکلات مردم بی ‌تفاوت باشد چرا که از جنس مردم است و نمی‌تواند نظاره‌گر مشکلات مردم باشد.

وی ادامه داد: سپاه، زاده انقلاب است و هویت انقلابی خود را از ولایت‌پذیری و مردمی بودن می‌گیرد و در پایان ضمن قدردانی از خانواده معظم شهدا لازم است بگوییم که خانواده شهدا نماد راستین و صبر انقلابی هستند که در برابر عظمت آنها سر تعظیم فرود می‌آوریم.

 

 

کد خبر 404266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha