مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر بهداشت خطاب به پزشکان شرکت‌کننده در سمینار سالیانه فارابی گفت: مهم است که رقابت علمی داشته باشید اما از رقابت‌های بیجا و آزار‌دهنده، پرهیز کنید

وزیر بهداشت

  به گزارش همشهري آنلاين، سید‌حسن هاشمی، در بیست و چهارمین سمینار سالیانه فارابی، تازه‌های چشم پزشکی افزود:برای سربلندی و موفقیت بیمارستان فارابی، افراد زیادی برای آموزش، ارتقای مهارت‌ها و اعتبار ایران و ایرانی زحمت کشیده و پیر شده اند.

او اظهارداشت: آنچه به ارتقای دانش و مهارت چشم پزشکی در بیمارستان فارابی کمک می‌کند، علاقه مندی، تعصب، آموختن و آموزش دادن است. اگر بخواهید در تراز نیاکان و بزرگان بیمارستان فارابی حرکت کنید، باید همدلی داشته باشید.برخی افراد نمی‌خواهند که فارابی به شایستگی دست یابد و در علوم پزشکی و چشم پزشکی، نقش آفرین باشد بنابراین باید مراقبت کنید.

وزير بهداشت گفت: اساتید در کلاس و اتاق عمل آموزش‌های مهمی به دانشجویان و پزشکان می‌دهند و اگر می‌خواهید که مورد احترام باشید تا می‌توانید به ویژه به اساتید، والدین و دیگران احترام بگذارید.

هاشمي افزود: فردوسی قرن‌ها پیش شعر "توانا بود هر که دانا بود" را سروده است و امروز در قرن بیست و یکم، کسی تواناست که عالم خداترس باشد چرا که پول، زور، مقام و منصب، نمی‌تواند نمادی از توانایی باشد.

کد خبر 404470

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha