شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: با آغاز اکران دوم اکران نوروزی از هیجان و فروش فیلمها کاسته شد.

سینما

به گزارش تسنيم، اکران دوم نوروز در شرایطی از ساعات پایانی سه شنبه 11 اردیبهشت ماه آغاز شد که فروش فیلم ها چندان قابل توجه نیست، البته هر 6 فیلم با تعداد سالن نسبتا کمی مواجه هستند که این به دلیل استقبال مخاطبان از آثار اکران اول نوروز از جمله «به وقت شام»، «لاتاری» و سایر فیلمهاست.

در حال حاضر بر اساس آخرین آمار فیلم «خوک» که مستقیما از برلین وارد چرخه اکران شد با 15 سالن سینما تا امروز به فروش 55 میلیون تومان دست یافته است و این در حالی است که سازندگان این فیلم در اقدامی غیرحرفه ای طی چند روز گذشته پیش فروش این فیلم را در سینماتیکت حذف کردند تا بتوانند با این اقدام فروش فیلم خود را بیشتر کنند!

فیلم‌های «عصبانی نیستم» با 438 میلیون تومان فروش، «چهارراه استانبول» 267 میلیون تومان، «خجالت نکش»‌ با 165 میلیون سه فیلم پرفروش دو روز اول اکران دوم نوروز هستند، سه فیلمی که با موج تبلیغات نیز فروش چندان مناسبی نداشته اند! از طرفی فیلم های «آن سوی ابرها» با فروش 17 میلیون تومانی و «جشن دلتنگی» با 13 میلیون تومان فروش در پایین جدول اکران دوم نوروز قرار گرفته اند.

بنظر می‌رسد دو فیلم «آن سوی ابرها» ساخته مجید مجیدی و «جشن دلتنگی» پوریا آذربایجانی که فروش و استقبال کمی در سه روز گذشته داشته‌اند و مجموع فروش دو فیلم روی هم به 50 میلیون تومان نیز نرسیده است زودتر از موعد کف فروش فیلم‌ها تعویض شوند.

کد خبر 404574

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha