یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه ایران مقتدر شکست ناپذیر است، تاکید کرد: آمریکایی ها بارها از این اقتدار شکست خورده اند و نمی توانند با ملت بزرگ و سرافراز ایران دست و پنجه نرم کنند.

سید یحیی صفوی

به گزارش ایرنا، این مطلب را سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه حفاظت انصار المهدی (عج) به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، عنوان کرد.

وی گفت: اوایل پیروزی انقلاب ما از کید دشمنان خبیث همچون آمریکایی ها و صهیونیست ها غفلت کردیم و به همین دلیل شاهد ترور برخی از چهره های برجسته نظام بودیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه امام خمینی (ره) آینده را می دیدند، گفت: زمانی که امام خمینی (ره) فرمان حفاظت از هواپیماها توسط سپاه را صادر کردند، ما 2 نفر محافظ را برای هر هواپیما تعیین کردیم اما امام فرمودند ‌2 نفر برای حفاظت از هواپیما کم است و باید 4 نفر این کار را انجام دهند.

سرلشکر صفوی به تشکیل سپاه حفاظت انصار المهدی در سال 58 اشاره کرد و افزود: سپاه انصار طی 40 سال گذشته پرونده درخشانی از خود به جای گذاشته است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه چه کسی باور می کند رژیم صهیونیستی در پشت صحنه ترور دانشمندان هسته ای ما قرار نداشته باشد، عنوان کرد: اخیرا شاهد بودیم که نتانیاهو مزخرفاتی گفت و با نشان دادن مدارک جعلی، دروغ های بزرگی را به جمهوری اسلامی ایران نسبت داد.

وی در ادامه اظهار داشت: آثار و شواهدی داریم که آمریکایی‌ها بعد از شکست داعش در عراق و سوریه به دنبال انتقال تفاله های داعش به افغانستان هستند.

سرلشکر صفوی اضافه کرد: به آمریکایی‌ها پیغام می‌دهیم با مردم ایران نمی‌توانید دست و پنجه نرم کنید به عبارت دیگر باید گفت که به فضل الهی ملت بزرگ ایران با رهبری مقام معظم رهبری مانع برگشتن آمریکا و تسلط مجدد آنها به ایران هستند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: آمریکایی ها که رئیس جمهورشان می خواهد یک فرمانی را علیه ما صادر کند و عنوان می ‌کند، قصد دارد برجام را بهم بریزد، این اقدامات را در حالی انجام می ‌دهند که از ائتلاف ایران، روسیه، سوریه و حزب الله لبنان در صحنه سوریه شکست خورده اند، در راه اندازی داعش شکست خوردند، در راه اندازی خاورمیانه بزرگ شکست خوردند، در تامین امنیت برای افغانستان شکست خوردند و می گویند ایران عامل شکست های ما در منطقه است.

وی خطاب به آمریکایی ها افزود: بله ایران عامل شکست شماست، ایران توانسته توطئه‌های شما را در نابودی منطقه با شکست مواجه کند؛ از این رو طبیعی است که شما از دست ایران عصبانی باشید و به قول شهید عالی مقام دکتر بهشتی باید از این عصبانیت بمیرید.

وی تصریح کرد: ایران مقتدر شکست‌ ناپذیر است، ملت های اسلامی در این منطقه شکست ناپذیرند، آمریکایی‌ها مجبورند نیروهای خودشان را از سوریه و شرق فرات ببرند؛ زیرا زمانی ‌که 90 هزار تروریست در سوریه بود دمشق و حلب را رزمندگان مقاومت نجات دادند و اکنون حدود 75 درصد از خاک سوریه را دولت بشار اسد از وجود این افراد پاکسازی کرده و 25 درصد باقی مانده را نیز پس خواهد گرفت.

سرلشکر صفوی تاکید کرد: آمریکایی‌ها مجبور هستند از غرب آسیا عقب ‌نشینی کنند؛ چرا که یک حکومت زور و یک دولت ظالم هستند و نمی‌توانند امنیت منطقه را تامین کنند، امنیت منطقه به دست ملت ها و دولت های منطقه تامین خواهد شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هزینه‌های زیادی را برای تامین امنیت غرب‌ آسیا پرداخته کرده است، ایران به دنبال صلح و صفا هم در منطقه خلیج فارس و هم در غرب آسیا است؛ اما آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها عامل ناامنی در منطقه محسوب می‌ شوند؛ البته تلاش‌ها بیشتر برای فروش سلاح و غارت منابع نفت منطقه است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: چهل سال است، مقابل آمریکایی‌ها ایستاده‌ایم و با انسجام ملی مقتدرانه برابر همه توطئه‌های سیاسی و اقتصادی ایستادگی می‌کنیم.

سرلشکر صفوی در پایان اظهار داشت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تلاششان مانع شدن از تبدیل ایران به قدرت اول منطقه‌ای است این در حالی است که در گروه موسسات تحقیقاتی آمریکایی‌ها نیز آمده که تا سال 2030 از رژیم آل سعود خبری نیست و ایران قدرت اول منطقه‌ای خواهد شد.

کد خبر 404681

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha