دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سریال «پدر» به تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی برای پخش از شبکه دو سیما در شب‌های رمضان آماده شد.

سریال

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این سریال، «پدر» از زمستان ۹۶ مقابل دوربین رفته و تاکنون پیشرفت کار به نحوی است که تنها بخش‌های اندکی از تصویربرداری همزمان با روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

گروه «پدر» با طراحی و نویسندگی حامد عنقا، در فرصت باقیمانده ضبط را ادامه خواهند داد تا تصاویر باقیمانده آخرین قسمت‌های سریال نیز مقابل دوربین برود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند...»

از بازیگران اصلی «پدر» می‌توان به مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سید حسام میثاق با حضور بیژن امکانیان و با معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا اشاره کرد.

کد خبر 404802

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha