دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: علیرضا جهانبخش بعد از کسب عنوان آقای گل در لیگ هلند گفت که اکنون آماده چالش‌های بزرگتری است

جهانبخش

به گزارش ايسنا، علیرضا جهانبخش بعد از ثبت عنوان آقای گلی در لیگ هلند گفت: من از همان هفته اول به شدت تلاش کردم تا بتوانم به تیمم کمک کنم. به ثمر رساندن گل و پاس گل حس خیلی خوبی داشت و خوشحالم که در روز پایانی این رقابت‌ها توانستم عنوان آقای گلی را به دست بیاورم.

او درباره فصل بعد خود نیز گفت: من آماده چالش بزرگتری در فوتبال خودم هستم ولی هنوز هیچ صحبتی با مدیربرنامه‌هایم نداشتم. من بازیکن جاه طلبی هستم و دوست دارم اهداف بزرگ‌تری را دنبال کنم. اول از همه می‌خواستم تا فصل را با خوبی به پایان برسانم.

او بازیکن دوست داشتنی در آلکمار محسوب می‌شود. بعد از پایان بازی با زووله وقتی همه بازیکنان آلکمار به رختکن رفته بودند، او در زمین ماند و با هواداران عکس گرفت و به صحبت پرداخت. در همین رابطه بازیکن ایرانی گفت: من آدم احساساتی هستم و وقتی از هواداران حس خوبی بگیرم می‌توانم بهتر در زمین عمل کنم. هواداران از همان ابتدا حمایت ویژه‌ای از من کردند که قدردان آنها هستم.

علیرضا جهانبخش اکنون تنها بازیکن آلکمار است که به اردوی تفریحی این تیم در پایان فصل نرفته است و می‌خواهد به خانواده خود در ایران سر بزند تا در ادامه خودش را به اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی آمادگی قبل از جام جهانی معرفی کند.

کد خبر 404820

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha