دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: بروس ویلیس که بیش از همه برای بازی در مجموعه «جان‌سخت» شناخته می‌شود، در فیلمی زندگینامه‌ای نقش مربی یکی از جنجالی‌ترین مشتزن‌های تاریخ را ایفا می‌کند.

بروس ویلیس

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از ورايتي، ستاره 63 ساله آمريكايي كه در آلمان‌غربي به دنيا آمده، در پروژه «كرنرمن» يا «مربي» به نقش كنستانتين «كاس» داماتو ظاهر مي‌شود؛ عضو تالار مشاهير بوكس كه پس از بازنشستگي اجباري در مقام مربي تمرين‌دهنده به مايك تايسن 13 ساله معرفي شد. كرنرمن اصطلاحي در ورزش‌هاي رزمي است كه به مربيان نشسته در گوشه رينگ گفته مي‌شود.

قرار است «كرنرمن» نخستين تجربه كارگرداني روپرت فرند در سينما باشد؛ چهره‌اي كه سريال پرتماشاگر و محبوب «هوملند» را در مقام بازيگر در كارنامه دارد. ضمن اينكه خود او فيلمنامه را خواهد نوشت. تهيه‌كنندگان پروژه كه با ويليس براي ايفاي نقش مربي به توافق رسيده‌اند، دنبال بازيگر نقش تايسن مي‌گردند. داماتو كمتر از هفت سال مربي بوكسور آمريكايي بود و تايسن 16 ماه پس از مرگ او به جوان‌ترين قهرمان سنگين‌وزن مشتزني جهان در سن 20 سال و چهار ماه تبديل شد.

پروژه سينمايي «كرنرمن» پاييز امسال مقابل دوربين مي‌رود و جزئيات مربوط به گروه بازيگران آن در آستانه آغاز هفتاد و يكمين جشنواره فيلم كن اعلام شد. به اين ترتيب، شركت‌هاي توليد و پخش در گوشه و كنار جهان مي‌توانند در بازار فيلم كن براي در اختيار گرفتن حق پخش آن با طرف‌هاي آمريكايي مذاكره كنند.

مايكل جرالد تايسن 51 ساله كه لقب‌هايي چون فولاد، بدترين مرد روي زمين و بچه ديناميت را يدك مي‌كشد، در مجموع 58 بار روي رينگ بوكس رفت و 50 برد و شش باخت به نام خود ثبت كرد. يكي از تاريخي‌ترين بازي‌هاي او مقابل ايواندر هاليفيلد افسانه‌اي بود كه به دليل كنده شدن بخشي از گوش هاليفيلد زير دندان‌هاي تايسن نيمه‌كاره ماند.

کد خبر 404847

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha