همشهری آنلاین: عضو هیئت‌رئیسه مجلس از نشست غیرعلنی پارلمان برای بررسی موضوع فیلترینگ تلگرام خبر داد و گفت: این نشست در روز یکشنبه هفته آینده، ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

اکبر رنجبرزاده

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌ رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت از برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی موضوع فیلترینگ تلگرام در هفته آینده خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است نشست غیرعلنی مجلس به‌منظور بررسی موضوع فیلترینگ تلگرام در روز یکشنبه آینده برگزار شود.

وی افزود: قرار است نمایندگانی از شورای عالی فضای مجازی، کارشناسان حوزه «آی‌تی» و دیگر کارشناسان در جلسه غیرعلنی روز یکشنبه هفته آینده حضور یابند تا موضوع فیلترینگ تلگرام و متولی آن مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تأکید کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر بسیاری از نمایندگان مجلس مبنی بر بررسی نوسانات بازار ارز در یک جلسه غیرعلنی، این موضوع نیز در جلسه غیرعلنی پارلمان با حضور کارشناسانی از بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نوسانات موجود در بازار ارز مشکلاتی را برای واردکنندگان، تولیدکنندگان و صنعت‌گران ایجد کرده که دولت و بانک مرکزی باید چاره‌ای برای آن بیاندیشند؛ البته مجلس نیز در این مسیر کمک‌کار دولت خواهد بود.

کد خبر 404920

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha