سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
۰ نفر

هشمهری آنلاین: سازمان هواشناسی اعلام کرد فردا (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت) در بسیاری از مناطق کشور شاهد تشدید بارندگی، باد شدید، رعد و برق و سیلاب خواهیم بود.

باران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با مهر گفت: فردا شاهد تشدید بارش، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید، آبگرفتگی معابر، احتمال تگرگ و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در برخی مناطق کشور خواهیم بود.

احد وظیفه افزود:  فردا در استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران وزش باد شدید بوده و انتظار می‌رود در برخی مناطق بخصوص در اردبیل و گیلان، متوسط سرعت باد بین 50 تا 70 کیلومتر بر ساعت و سرعت لحظه‌ای باد به بیش از 80 کیلومتر بر ساعت برسد. این شرایط با شدت کمتر بعدازظهر برای برخی نقاط استان‌های قزوین، مرکزی، البرز، تهران، قم و سمنان نیز پیش‌بینی می‌شود. بنابراین توصیه می‌شود برای جلوگیری از خسارات احتمالی اقدامات لازم بعمل آید.

وی افزود: براي پنجشنبه در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند موجب خیزش گردوخاک در منطقه و کاهش کیفیت هوا و دید افقی شود. همچنین روز چهارشنبه و پنجشنبه به سبب وزش باد شدید خلیج فارس به ویژه سواحل بوشهر و روز پنجشنبه تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 404939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha