مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر‌کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت از تعیین سقف قیمت تجهیزات پزشکی خبر داد.

تجهیزات پزشکی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از وزارت بهداشت، رضا مسائلی افزود:  بر اساس سیاست‌های طرح تحول سلامت مبنی بر در دسترس بودن تجهیزات و ملزومات پزشکی در مراکز درمانی و عدم ارجاع بیمار به خارج از بیمارستان، سقف قیمت این ملزومات تعیین شد.
وي گفت: وزارت بهداشت به منظور معرفی اقلام با اصالت و با کیفیت تجهیزات پزشکی، با توجه به اهمیت مدیریت منابع مالی خود در اجرای سیاست‌های طرح تحول سلامت مبنی بر در دسترس بودن تجهیزات و ملزومات پزشکی در مراکز درمانی و عدم ارجاع بیمار به خارج از بیمارستان، سقف قیمت این ملزومات پزشکی مصرفی را با توجه به مصوبه هیات دولت از طریق کمیسیون قیمت گذاری تجهیزات پزشکی تعیین کرد.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت سقف قیمت این تجهیزات را در وب سایت اداره کل تجهیزات پزشک (imed) در بخش استعلام، بارگذاری کرده است.

مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت اظهار داشت: مطابق بخشنامه‌های وزارت بهداشت، مراکز درمانی دولتی و خصوصی باید در سقف قیمت‌های اعلامی، نسبت به خرید اقدام کنند و خرید خارج از لیست اداره کل تجهیزات پزشکی imed مجاز نبوده و تخلف محسوب می‌شود.

مسائلی اضافه کرد: مراکز درمانی دولتی و خصوصی در خرید سایر اقلامی که در اداره کل تجهیزات پزشکی imed برای آنها تعیین قیمت صورت نگرفته، باید مطابق آیین نامه مالی و معاملاتی خود و بر مبنای اصل رقابت اقدام به خرید کنند.

بنا به این گزارش ، لینک استعلام سقف قیمت ملزومات پزشکی مصرفی در وب سایت اداره کل تجهیزات پزشکی به نشانی www.imed.ir در دسترس عموم است.

کد خبر 405025

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha