جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: با برطرف شدن مسائل حقوقی میان وکلای هارپر لی و تهیه‌کنندگان کشتن مرغ مقلد، زمینه نمایش بر اساس معروف‌ترین رمان نویسنده فقید در دسامبر آینده در برادوی فراهم شد.

کشتن مرغ مقلد

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از نيويورك‌تايمز، بازماندگان لي ماه مارس گذشته دعوايي حقوقي در ايالت آلاباما عليه آرون سوركين اقامه و او را متهم كرده بودند كه نمايشنامه «كشتن مرغ مقلد» را بيش از اندازه تغيير داده است. تاكيد خانواده نويسنده فقيد بيش از همه بر شخصيت آتيكوس فينچ بود كه نقش اصلي را در اين داستان بر عهده دارد و لي او را نمونه يك وكيل باهوش، حرفه‌اي و درستكار تصوير كرده بود.

پس از ارائه شدن دادخواست وكلاي خانواده لي به دادگاه، تهيه‌كنندگان نمايشنامه هم در ماه آوريل دادخواستي 10 ميليون دلاري عليه آنها اقامه كردند و مدعي شدند با توجه به طولاني شدن روند دادرسي در دادگاه، آغاز اجراي «كشتن مرغ مقلد» در زمان مقرر در برادوي ممكن نخواهد بود.

به اين ترتيب، طرفين دعوا روز پنجشنبه به يك راه‌حل دوستانه دست يافتند تا نمايشنامه «كشتن مرغ مقلد» روز 13 دسامبر در شوبرت تيه‌تر روي صحنه برود. قرار است در اين اجرا جف دنيلز نقش آتيكوس فينچ را ايفا كند؛ نقشي كه در نسخه سينمايي سال 1962 گريگوري پك بازي كرده بود.

کد خبر 405157

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha