همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از استقبال بی‌نظیر شهروندان از مترو برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: این میزان جابه‌جایی مسافر نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافت.

 فرنوش نوبخت، مديرعامل شركت بهره‌برداري مترو تهران گفت: از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مترو تهران و حومه تا پایان جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه با افزایش حرکت‌های مسافری در خطوط یک و سه بیش از دو میلیون و ۹۶ هزار و ۶۴۶ سفر در دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) به ثبت رسیده است،اظهارکرد: با توجه به این‌که نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فاقد پارکینگ است. وجود دو ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و ایستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و سه مترو تهران، در نزدیکی نمایشگاه سبب شده تا استفاده از مترو بهترین انتخاب برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد.

به گزارش ایسنا،نوبخت با اشاره به این‌که آمار تردد مسافران نمایشگاه بین‌المللی کتاب در روزهای اخیر روند صعودی داشته است، گفت: در اولین روز برگزاری نمایشگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۱۰ هزار و ۱۶۰ سفر و در جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه شاهد انجام ۲۵۰ هزار و ۶۰۵ سفر از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) بودیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به‌جز کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط یک و سه مترو ، ما در مرکز فرمان به طور مستمر میزان مسافران در ایستگاه‌های مترو را رصد کردیم و با برنامه‌ریزی دقیق در اعزام قطارهای فوق العاده سعی کردیم تا در حد امکان از تجمع مسافران در ایستگاه‌ها جلوگیری کنیم و بهترین سرویس را ارائه دادیم.

نوبخت با تأکید بر این‌که این ناوگان حمل و نقل ریلی در روزهای عادی خود هم پذیرای حجم بالایی از مسافران است، تصریح کرد: هیچ وسیله حمل‌ونقل دیگری نمی‌توانست این خدمات را در این سطح و با این حجم وسیع انجام دهد.

بنابر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، او در پایان خاطرنشان کرد: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تمام توان خود را در خدمت‌رسانی سریع، ایمن و پاک به کار بسته است و امیدواریم با تجهیز این ناوگان در آینده بتوانیم خدمات بهتر و شایسته‌تری را به شهروندان ارائه کنیم.

کد خبر 405207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha