دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران درباره بازی برگشت تیمش با ذوب‌آهن گفت: همه چیز خوب است. قبلا هم گفته بودم فوتبال می‌تواند تعریفی از هویت در تمام جهان باشد.

وینفرد شفر

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از مصاف استقلال و ذوب‌آهن گفت: اول از همه قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران را تبریک می‌گویم. همه چیز خوب است. قبلا هم گفته بودم فوتبال می‌تواند تعریفی از هویت در تمام جهان باشد.

او افزود: این آخرین بازی فصل ماست. این فرصتی است برای نگاه کردن به گذشته. حدود ۸ ماه است که من در استقلال کار می‌کنم. بازی فردا مهم است و باید برنده شویم. دیشب هم یک پیام از یکی از مسئولان تیم گرفتم که این بازی مهم است و باید برنده شویم. ما از ۳۱ بازی که انجام دادیم، ۲.۱۶ امتیاز گرفته‌ایم. از لحاظ پیشرفت در جدول باید بگویم که بهترین بوده‌ایم. ما مشکلاتی داریم ولی امیدوارم ببریم و به مرحله بعدی برویم. همه بازیکنان می‌خواهند برنده شوند و به مرحله بعدی بروند. من مطمئنم ورزشگاه پر می‌شود و هواداران از ما حمایت می‌کنند. ما بهترین هواداران را در آسیا داریم و امیدوارم با کمک آنها صعود کنیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: امروز آخرین تمرین ما انجام می‌شود. هنوز دقیقا مشخص نیست چه می‌کنیم. شاید ابراهیمی برگردد. باید با فکرمان بازی کنیم و باهوش عمل کنیم. باید حریف را تحت فشار بگذاریم. امیدوارم بعد از بازی همه تیم و هواداران ما خوشحال باشند و بعد از آن بتوانیم استراحت کنیم چون من هم نیاز به استراحت دارم. من راجع به تیمم و روحیه تیمی‌مان مطمئن هستم. هنوز ۱۱ بازیکن فردای ما برای خود من مشخص نیست.

او در پاسخ به سوالی درباره تک مهاجم بازی کردن تیمش و این که آیا قبول ندارد با یک مهاجم احتمال گلزنی کمتر است، گفت: موفقیت استقلال تنها موفقیت من نیست و همکارانم هم در آن حاضر هستند. تیم ما بیشتر از ۱۰۰ درصد وجودش را می‌گذارد. در بازی قبلی تیام مصدوم بود. در تیمه اول دو، سه فرصت عالی داشتیم که گل نشد. پاس آخر و زدن ضربه نهایی ما خوب نبود. هدف همه و کادرفنی ما این است که استقلال را نه فقط در ایران بلکه در آسیا در سطح بالایی قرار دهیم و این زمانی ممکن است که همه در باشگاه در یک مسیر باشند و یک هدف داشته باشند. امیدوارم مشکلات ما در هشت ماه گذشته، سال بعد نباشد چون باعث خستگی می‌شود. باید ببینیم فردا چه می‌شود. با کادر فنی می‌نشینیم و بازی ذوب آهن را نگاه می‌کنیم. درباره آن صحبت می‌کنیم چون کارمان تمام نشده است. باید منتظر شرایط ابراهیمی هم باشیم. مطمئنم فردا تیم ما با حمایت هواداران بازی می‌کند و می‌توانیم بازی را عوض کنیم. ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و باید مدافعان این تیم را تحت فشار بگذاریم. باید خونسرد باشیم تا گلزنی کنیم.

شفر درباره برنامه‌اش برای بازی با ذوب آهن عنوان کرد: من این شرایط را در کارلسروهه داشتم. بازی رفت را به والنسیا باختیم. آنها تیم اول اسپانیا بودند. همه بازیکنان ما فقط به برد فکر می‌کردند. یک مهاجم ما در آن بازی چهار گل زد. بازیکنان ما باید به خودشان باور داشته باشند. تیم ما الان از بهترین تیم‌هایی است که داشته‌ام. ما از زمان گرم کردن آماده می‌شویم و از هوادارانمان می‌خواهم که بیایند. آنها همیشه فوق العاده بوده‌اند. شرایط ما خوب است و باید تلاش کنیم. بازی رفت یکی از بهترین بازی‌های ما بود. مشکل این بود که داریوش بعد از ۲۰ دقیقه مصدوم شد. ما نباید خطای بچه‌گانه اطراف محوطه جریمه مرتکب شویم و باید با فکر و صبر و تحمل بازی کنیم.

او درباره غیبت شجاعیان و کم شدن سرعت تیمش افزود: من فکر می‌کنم اسماعیلی بازیکن سرعتی است. ما برنامه ریزی خود را داریم.

سرمربی استقلال درباره شایعه اخراج غفوری از تیمش گفت: اگر بخواهم راجع به تمام شایعات حرف بزنم باید شش روز این‌جا بنشینم و فقط درباره آنهاصحبت کنم. فکر کنم برخی بدون شایعات نمی‌توانند زندگی کنند. مثل برخی صحبت‌هایی که ترامپ می‌کند و شایعه است.

وی در پایان درباره شایعات پیرامون تیمش گفت: ما باید درباره فوتبال و مسائل جدی صحبت کنیم نه شایعات. نام استقلال از همه افراد بالاتر است و همه باید برای استقلال کار کنند. استقلال یک برند است. ما عاشق استقلال هستیم. همه باید برای این برند تلاش کنند. من افتخار می‌کنم که استقلال دوباره برگشت. کار سخت این است که استقلال را در شرایط سخت حفظ کنیم. اگر ببینم کسی برای استقلال کار نمی‌کند، شاید اسمش را فردا بگویم.

کد خبر 405430

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha